Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

CO BY MĚL ZNÁT MISTR (TEAM LEADER) Z OBLASTI KOMUNIKACE A EFEKTIVNÍHO VEDENÍ LIDÍ

(Kód kurzu: 17143)

Dobrý mistr, vedoucí výroby nebo šéf provozu ví, že umět svou odbornou práci je jen polovina úspěchu. Ta druhá polovina, díky které získává respekt ostatních, spočívá ve znalosti lidí, schopnosti zadávat jim úkoly, kontrolovat jejich plnění, spravedlivě odměňovat a v umění celou skupinu organizovat. Mistr nebo liniový pracovník je prostředníkem mezi vedením firmy a výkonnými zaměstnanci. Ví, co obě strany očekávají. Mistr tedy není “jen” mistrem, ale je prvním manažerem ve vaší firmě.

Bohužel se stále více ukazuje, že největší slabinou mistrů a liniových manažerů je dovednost správné komunikace a vedení týmu. Cílem kurzu tedy je, aby účastník pochopil svoje postavení v systému řízení firmy, aby pochopil význam týmové práce, lépe poznal sám sebe a naučil se efektivně a nekonfliktně svůj tým vést, motivovat a hodnotit.

Cíl kurzu

Seminář je zaměřen na rozvoj kompetencí vedoucích pracovníků první linie v oblasti vedení týmů i jednotlivců. 

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Mistry a vedoucí pracovních týmů, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců (vedoucí výroby, výrobní dispečeři, technologové, team leadeři, aj.).

Obsah školení

  • Postavení mistra v systému firmy a jeho kompetence jako lídra pracovní skupiny
  • Co tvoří přirozenou autoritu mistra…
  • Jak zadávat srozumitelně a motivačně úkoly, úspěšné delegování
  • Jak plánovat výkon, rozvoj a motivaci spolupracovníků
  • Zpětná vazba – kritika a pochvala jako efektivní nástroj řízení
  • Pracovní kázeň, řešení konfliktů
  • Trénink konkrétních náročných a komplikovaných komunikačních situací z běžné praxe (jak komunikovat problémy v horizontální i vertikální úrovni, předávání nejen pozitivních, ale i negativních informací, jak řešit pracovní nekázeň, konflikty na pracovišti, jak komunikovat s problémovými pracovníky ...)
  • Podpora kreativity a rozvoje podřízených
  • Změny a jejich řízení (zavádění změn v organizaci práce, zavádění nových systémů…), jak docílit změnu postojů u podřízených, navést podřízené na jiné vnímání situace, na přijetí změny, jak snížit verbální odpor ke změně, apod.

Metody

Jednotlivé bloky jsou rozděleny na teoretické a interaktivní části, které se vzájemně prolínají. Teoretická část poskytuje základní informace z problematiky interpersonální komunikace, které jsou potřebné pro efektivní zvládání každodenních firemních situací. V interaktivní části mají účastníci kurzu možnost trénovat a posilovat své komunikační a profesní dovednosti, vyzkoušet si různé techniky na sobě, sestavit si tímto vlastní efektivní metody své práce. Smyslem interaktivní části je také poradenství, zpětná vazba a doporučení efektivních metod s ohledem na firemní prostředí či pozici účastníka kurzu. 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

17.4. 2018

Storytelling jako nejlepší forma sebeprezentace.

Chcete znát jakým způsobem představit sebe i svůj projekt tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Máme pro Vás popis konkrétní situace, kterou se s…

Číst
12.4. 2018

Storytelling podle Petra Benkoviče

Peter Benkovič nám vypráví, jak se dá storytelling využít přímo v prezentaci o leadershipu.

Číst
5.4. 2018

Storytelling v praxi

Přijďte se podívat jakým způsobem je možné storytelling uvést přímo do pracovní praxe.

Číst