Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

(Kód kurzu: 17195)

Cíl kurzu

- Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie 
- Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích 
- Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu 
- Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Obsah školení

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? 
Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? 
Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry vašich on-line projektů? 
Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? 
Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte jak to efektivně udělat? 
Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? 
Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání? 

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu. 
 

  • Přehled trendů v on-line marketingu
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
  • Sestavení jednoduchého business plánu
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

17.4. 2018

Storytelling jako nejlepší forma sebeprezentace.

Chcete znát jakým způsobem představit sebe i svůj projekt tak, abyste oslovili co nejvíce lidí? Máme pro Vás popis konkrétní situace, kterou se s…

Číst
12.4. 2018

Storytelling podle Petra Benkoviče

Peter Benkovič nám vypráví, jak se dá storytelling využít přímo v prezentaci o leadershipu.

Číst
5.4. 2018

Storytelling v praxi

Přijďte se podívat jakým způsobem je možné storytelling uvést přímo do pracovní praxe.

Číst