Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

Kód kurzu: 17195


Pro koho je kurz určen

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.


Cíl kurzu

- Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie 
- Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích 
- Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu 
- Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity


Obsah školení

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? 
Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? 
Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry vašich on-line projektů? 
Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? 
Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte jak to efektivně udělat? 
Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? 
Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání? 

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu. 
 

  • Přehled trendů v on-line marketingu
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
  • Sestavení jednoduchého business plánu
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.

Objednávka

Křenová 409/52, 602 00 Brno

09:00  -  14:00

09. 01. 2018

2 600 Kč/osoba
3 146 Kč/osoba s DPH
DO KOŠÍKU

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů. Spolupracoval na projektech pro společnosti Xella (výrobce YTONG), Inoutic (Deceuninck), IZOL-PLASTIK, AHORN, ECM System Solutions, Student Agency, Zoznam, Junkers a dalších.

Více o lektorovi

Objednávka kurzu

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

MÍSTO KONÁNÍ

Křenová 409/52, 602 00 Brno

DATUM KONÁNÍ

09. 01. 2018

ČAS KONÁNÍ

09:00  -  14:00

CENA KURZU

2 600 Kč
3 146 Kč s DPH

POČET ÚČASTNÍKŮ

Kód kurzu: 17195 Štítky: žádné

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

6.12. 2017

Nové formáty vzdělávání

Připravujeme pro Vás nové vzdělávací formáty. Naše tradiční služby jako otevřené kurzy a vnitrofiremní vzdělávání doplňujeme o další.

Číst
14.9. 2017

Spustili jsme nový web

Po dlouhých letech, kdy nám i Vám dobře sloužily naše původní webové stránky, jsme usoudili, že je čas na pořádnou změnu!

Číst
26.8. 2017

Obměna týmu

Náš tým doznal skutečně razantních změn. Po skutečně dlouhém působení z našeho týmu odešla paní Ludmila Fricová, která Sova Studio společně s…

Číst