Rychlé přihlášení
Položek: 0 za 0,00 Kč
ico NÁKUPNÍ KOŠÍK

EKONOMICKÉ MINIMUM PRO SEKRETÁŘKY, ASISTENTKY, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

Kurz není momentálně aktivní.
Kód kurzu: 12069
Určeno pro:

Profesionální sekretářka, asistentka nebo administrativní pracovnice by měla ovládat řadu znalostí a dovedností z různých oborů činnosti. Vzhledem k tomu, že sekretářky velmi často vedou pokladnu, zpracovávají cestovní příkazy, vystavují faktury a další podklady pro účetnictví atd., je velmi důležité, aby měly alespoň základní znalosti také z oblasti účetnictví a daní.

Cíl:
Získání přehledu výše uvedené agendy aktuálně dle legislativy pro rok 2012.
Obsah:
  • Stručné seznámení s platnou legislativou pro účetnictví a daně
  • Přehled daní
  • Co musí obsahovat účetní a daňové doklady podle zákona o účetnictví a zákona o dani z přidané hodnoty
  • Oběh dokladů v podniku, archivace, datové schránky
  • Vedení pokladny, ceniny, valutová pokladna, pokladní doklady, pokladní kniha
  • Cestovní příkazy a jejich vyúčtování, kniha jízd, platné sazby stravného, ceny PHM a základní náhrady – velké změny v návaznosti na novelu zákoníku práce
  • Fakturace, náležitosti faktur, DPH 2012, elektronické vystavování a zasílání faktur
  • Inventarizace majetku
  • Příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví, daní
  • Komunikace s účtárnou nebo externí účetní osobou (firmou)
Kdy: 10. 5. 2012, od 9 do 14 hodin
Kde:

učebna SOVA STUDIA, Křenová 52 (do navigace nutno zadat Křenová 409/52), Brno, 3. patro

Lektor:
Květoslava Novotná
účetní (certifikace QBÚ) a daňová poradkyně, zkušená lektorka
Cena: 1 900,00 Kč zahrnuje DPH, písemný materiál, občerstvení

Přeposlat tip
na kurz známému