Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

LOGISTIKA NÁKUPU A ŘÍZENÍ ZÁSOB

Trápí vás vysoký objem skladových zásob? Stává se, že nemůžete vyrábět, protože vám chybí položky? Nakupujete díly podle skutečné potřeby, v požadovaných množstvích a termínech? Máte jasno v tom, kolik by těch zásob optimálně mělo být?

Vše kolem strategického i operativního nákupu, moderní koncepty SCM (Supplay Chain management), ale i řízení zásob nejen těch nakupovaných – to jsou témata tohoto velmi žádaného a úspěšného kurzu.

Co nejpraktičtějším způsobem se zabýváme celou škálou aktuálních otázek od stanovování pojistných zásob přes optimalizaci objednacích režimů až po měření kvality předpovědi poptávky.

Lektor

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Poradce v oblasti logistiky, viceprezident Logistické akademie, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pracovníky, kteří chtějí mít přehled o specifických metodách řízení zásob, chtějí rozumět principům moderních systémů zásobování a potřebují umět provádět účinnou kategorizaci (klasifikaci) zásob, nakupovaných komponent, nedokončené a hotové výroby, náhradních dílů apod. – pro manažery logistiky, pracovníky z oblasti nákupu a plánování výroby, vedoucí skladů

Obsah školení

  • Cíle logistiky řízení zásob
  • Jak správně identifikovat a používat kritéria pro kategorizaci (klasifikaci) zásob
  • Jak analyzovat stávající systémy řízení zásob z hlediska jejich ekonomičnosti
  • Jak stanovovat ekonomicky optimální nákupní a výrobní dávky pro doplňování zásob
  • Jak počítat a udržovat pojistné zásoby v rámci modelů SIC (Statistical Inventory Control)
  • Kanban (podmínky pro nasazení a výpočty parametrů)
  • Jak efektivně volit vhodný systém pro doplňování zásob podle jejich účelu a charakteru
  • Jak vyhodnocovat ekonomiku konkrétního systému doplňování zásob
  • Jaké jsou principy a možnosti nákupního marketingu
  • Jak efektivně organizovat operativní nákup
  • Jak správně definovat rozhraní mezi operativním a strategickým nákupem
  • Jak sestavovat matici strategického postavení firmy na nákupním trhu
  • Práce v rámci konceptů SCM (Supply Chain Management)

 

Informace ke kurzu

Termín:

  • 1. den 23.11.2017  9:00 - 16:00
  • 2. den 24.11.2017  8:00 - 15:00

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst