Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ ZAČÍNAJÍCÍ MANAŽER

Start nového nebo nově jmenovaného manažera je vždy náročný. Co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Jak stanovit a plnit cíle? Jaký styl řízení a vedení je předpokladem největšího úspěchu? Jak správně vést lidi ke splnění cílů a k výkonu? Jak komunikovat s různými typy lidí? To vše uslyšíte a natrénujete pod vedením zkušené a vyhledávané lektorky PhDr. Zdeňky Brázdové.

Cíl kurzu

Připravit manažery na bezproblémové vykonávání této pozice, poskytnout jim ucelený přehled a propojení všech nezbytných prvních kroků ve funkci, naučit základním manažerským dovednostem, zásadám vedení lidí, procvičit efektivní komunikaci s podřízenými.

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno pro začínající manažery všech oborů a úrovní nebo pro manažery, kteří jsou na této pozici krátce. Pro manažery nově přicházející i pro „vzešlé“ z týmu. Kurz je vhodný také jako příprava manažerských talentů ve firmách.

Obsah školení

  • Osobnost manažera:
    • manažerské kompetence,
    • manažerská odpovědnost,
    • budování autority.
  • Kroky po převzetí manažerské práce:
    • správná racionální analýza výchozí situace,
    • stanovení cílů a jejich prezentace podřízeným, správná cesta k jejich dosažení,
    • rozvíjení klíčových vztahů,
    • správná racionální analýza výchozí situace,
    • stanovení cílů.
  • Budování manažerských návyků:
    • získávání informací, jejich strukturování a vyhodnocení,
    • stanovování priorit, řízení času,
    • styly vedení – pomocí jakého stylu dosáhnu největších úspěchů,
    • vedení porad a prezentace.
  • Zásady pro řízení a vedení lidí, efektivní práce s týmem, podpora řízení pracovního výkonu:
    • zásady efektivní komunikace s podřízenými,
    • řízení pracovního výkonu,
    • zadávání úkolů, zpětná vazba,
    • hodnocení pracovníků, zpětná vazba,
    • motivace jednotlivců a týmu k výkonu,
    • řešení konfliktů.
  • Upozornění na chyby, které manažeři na startu dělají

Metody

Seminář s diskusí, individuální cvičení a testy, skupinové diskuze, praktický nácvik, vytvoření vlastního akčního plánu nástupu – převzetí manažerské pozice.

Termíny

11. 02. 2020
09:00  -  16:00

Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti

3 800 Kč / os.
včetně občerstvení

Lepší cena
už od 2 osob!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

14.3. 2018

Jak být dobrým leaderem? Dozvíte se na kurzech Zdeňky Brázdové

Jak správně vést zaměstnance, aby byli motivovaní a výkonní?

Číst