Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ ZAČÍNAJÍCÍ MANAŽER

Start nového nebo nově jmenovaného manažera je vždy náročný. Co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Jak stanovit a plnit cíle? Jaký styl řízení a vedení je předpokladem největšího úspěchu? Jak správně vést lidi ke splnění cílů a k výkonu? Jak komunikovat s různými typy lidí? To vše uslyšíte a natrénujete pod vedením zkušené a vyhledávané lektorky PhDr. Zdeňky Brázdové.

Cíl kurzu

Připravit manažery na bezproblémové vykonávání této pozice, poskytnout jim ucelený přehled a propojení všech nezbytných prvních kroků ve funkci, naučit základním manažerským dovednostem, zásadám vedení lidí, procvičit efektivní komunikaci s podřízenými.

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno pro začínající manažery všech oborů a úrovní nebo pro manažery, kteří jsou na této pozici krátce. Pro manažery nově přicházející i pro „vzešlé“ z týmu. Kurz je vhodný také jako příprava manažerských talentů ve firmách.

Obsah školení

  • Osobnost manažera
    • manažerské kompetence
    • manažerská odpovědnost
    • budování autority
  • Kroky po převzetí manažerské práce
    • správná racionální analýza výchozí situace
    • stanovení cílů a jejich prezentace podřízeným, správná cesta k jejich dosažení
    • rozvíjení klíčových vztahů
    • správná racionální analýza výchozí situace
    • stanovení cílů
  • Budování manažerských návyků
    • získávání informací, jejich strukturování a vyhodnocení
    • stanovování priorit, řízení času
    • styly vedení - pomocí jakého stylu dosáhnu největších úspěchů
    • vedení porad a prezentace
  • Zásady pro řízení a vedení lidí, efektivní práce s týmem, podpora řízení pracovního výkonu
    • zásady efektivní komunikace s podřízenými
    • řízení pracovního výkonu
    • zadávání úkolů, zpětná vazba
    • hodnocení pracovníků, zpětná vazba
    • motivace jednotlivců a týmu k výkonu
    • řešení konfliktů
  • Upozornění na chyby, které manažeři na startu dělají

Metody

Seminář s diskusí, individuální cvičení a testy, skupinové diskuze, praktický nácvik, vytvoření vlastního akčního plánu nástupu – převzetí manažerské pozice.

Termíny

17. 09. 2019
09:00  -  16:00

Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti

3 800 Kč / os.
včetně občerstvení

Lepší cena
už od 2 osob!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst