Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

AKADEMIE ONLINE MARKETINGU

Naše letní akademie Vám poskytne ucelený vhled do základů problematiky online marketingu tak, aby pro Vás všechny informace byly využitelné ihned v praxi. Vyzkoušíte si řešení jednotlivostí na příkladech pod odborným vedením zkušených lektorů a bude prostor i na Vaše individuální dotazy.

Tak neváhejte a přihlaste se ještě dnes!

Každý jednotlivý kurz lze zakoupit také samostatně, při nákupu celé akademie však UŠETŘÍTE celých 1.700,-Kč!

Vzdělávejte se i v létě!

Cíl kurzu

Srozumitelně předat základy online marketingu a skrze praktické příklady naučit účastníky samostatně a efektivně zabezpečit základní online marketingové potřeby ve firmě/podnikání.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Online marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C, řešení webové analytiky, sociálních sítí, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

 Nikol Kadlecová

Nikol Kadlecová

Marketingová manažerka internetové agentury SOVA NET, která se věnuje propagaci převážně v online prostředí a marketingovým strategiím.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

Zahrnuje tyto kurzy:

Kód kurzu Název kurzu Lektor Datum konání Čas
18187 Základy online marketingu Mikšovič Petr Ing. 11.7.2018 9-12
18165 Správa webu a obsah z pohledu SEO Holas Viktor 18.7.2018 9-12
18166 Základy e-mail marketingu Kadlecová Nikol 25.7.2018 9-12
18167 Správa firemního profilu na FB Horká Eliška Ing. 1.8.2018 9-12
18168 PPC a reklama prakticky Horká Eliška Ing. 8.8.2018 9-12
18169 Google analytics prakticky Horká Eliška Ing. 15.8.2018 9-12
18170 SEO + UX Holas Viktor 22.8.2018 9-12
18202 Jak vytvořit strategii online marketingu Mikšovič Petr Ing. 29.8.2018 9-12

 

Více informací naleznete u každého jednotlivého kurzu.

Metody

Teoretický výklad doplněný o praktické příklady. 

Informace ke kurzu

KRÁTKÉ ANOTACE JEDNOTLIVÝCH KURZŮ ZDE:

- jedná se o celkem 8 tematicky navazujících bloků, které Vám nabídnou ucelený vhled do online marketingu

 

1)

18187

Základy online marketingu

Mikšovič Petr Ing.

11.7.2018

 

Význam Internetu neustále roste a jeho pochopení dává lidem neskutečné možnosti, jak realizovat jejich projekty, prezentovat své názory a postoje, nebo využívat pro marketing, prezentaci značky či samotný prodej. On-line prostředí už dnes není doménou specialistů, ale každého z nás. Píšeme aktuality, newslettery, spravujeme weby, komunikujeme přes sociální média, nebo jen zadáváme práci odborníkům v této oblasti. Je tedy nutné, aby téměř všichni ve firmě na klíčových postech měli kvalitní základy a povědomí o možnostech on-line marketingu.

 

2)

18165

Správa webu a obsah z pohledu SEO

Holas Viktor

18.7.2018

 

 

Na tomto kurzu se dozvíte, co obnáší:

  • Správa webu - na co si dávat pozor, jaké metriky pravidelně sledovat a jak je správně vyhodnocovat, link building (získávání zpětných odkazů).
  • Správa obsahu - praktické tipy jak pracovat s klíčovými slovy, jak s nimi pracují vyhledávače, jak se samotným obsahem pracovat - od prvotních návrhů do finálního formátování + nástroje, které ušetří práci.

 

3)

18166

Základy e-mail marketingu

Kadlecová Nikol

25.7.2018

 

 

E-mail marketing představuje nejefektivnější nástroj pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete dodržovat několik zásad a osvojíte si pár triků, jak k e-mail marketingu přistupovat, vybuduje si dlouhodobý a hodnotný vztah s Vašimi klienty.

 

4)

18167

Správa firemního profilu na FB

Horká Eliška Ing.

1.8.2018

 

 

Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to? Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku, na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu.Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.

 

5)

18168

PPC a reklama prakticky

Horká Eliška Ing.

8.8.2018

 

 

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

Na školení se dozvíte co je to PPC reklama a jak funguje, pro koho je PPC reklama vhodná a pro koho ne, jaké PPC systémy můžete využít a kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam a cílení. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa. Na závěr bude čas na otázky a diskusi.

 

6)

18169

Google analytics prakticky

Horká Eliška Ing.

15.8.2018

 

 

Na kurzu si řekneme základní principy fungování Google Analytics i analytiky obecně, jak nastavit Google Analytics tak, abyste získali všechny potřebné informace, jak se rychle zorientovat jednotlivých přehledech, jak vyhodnocovat výkon online marketingových aktivit vzhledem k nastaveným cílům a mnoho dalšího.

 

7)

18170

SEO + UX

Holas Viktor

22.8.2018

 


Hlavním obsahem tohoto školení budou následující body:

  • Co je SEO (proč bychom jej měli řešit, jaké jsou cíle, hodnotící metriky/metody, vztah SEO s ostatními kanály online marektingu)
  • Jak spolu souvisí SEO a UX (rozdíly, proč by se mělo SEO a UX řešit společně již na začátku projektu, za jakých podmínek, co by mělo být výsledkem spolupráce)

 

8)

18202

Jak vytvořit strategii online marketingu

Mikšovič Petr Ing.

29.8.2018

 

 

  • Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy?
  • Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách?
  • Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry vašich on-line projektů?
  • Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů?
  • Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte jak to efektivně udělat?
  • Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing?
  • Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání?

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst