Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZÁKLADY SEO A UX

SEO (Search Engine Optimization, tedy optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnost) jsou metody vytváření a upravování webových stránek tak, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat v organických výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i vyšší počet relevantních návštěvníků. Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránicích v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek (prohlížející versus nakupující návštěvníci).

UX (User Experience, neboli optimalizace pro uživatele) se zaměřuje zejména na snadnou použitelnost webu z pohledu uživatele. Důležitá je celková přehlednost webu, dobře sestavený a strukturovaný obsah, intuitivní pohyb po stránce, rychlost načítání či logické umístění tlačítek. Cílem ladění a zdokonalování UX je usnadnit, zrychlit a zpříjemnit uživatelům používání webové stránky - tedy aby uživatelé na webu jednoduše našli informace, které hledají, bez problémů dokončili objednávku nebo našli vaši kontaktní stránku.

Cíl kurzu

Cílem školení je poskytnou základní orientaci v oblasti SEO a souvislosti s oblastí UX.

Lektor

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

Hlavním obsahem tohoto školení budou následující body:

Co je SEO

  • proč bychom jej měli řešit,
  • jaké jsou cíle,
  • hodnotící metriky/metody,
  • vztah SEO s ostatními kanály online marektingu

Jak spolu souvisí SEO a UX

  • rozdíly, proč by se mělo SEO a UX řešit společně již na začátku projektu,
  • za jakých podmínek, co by mělo být výsledkem spolupráce

Informace ke kurzu

Kurz je 6. v pořadí cyklu AKADEMIE ONLINE MARKETINGU 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst