Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ JAK ÚSPĚŠNĚ VYJEDNÁVAT S DODAVATELI

 

Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat, a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu.

Dobrý vyjednávač musí ovládat celou řadu dovedností, na kterých závisí konečný výsledek vyjednávání. Musí umět efektivně komunikovat, vhodně sladit schopnost mluvit a naslouchat. Musí být schopen vhodně zvolit strategii a taktiku jednání. Dále musí znát sebe sama i protistranu.

V průběhu jednání musí dokázat zjistit, čeho je schopen dosáhnout, a adekvátně změnit cíl. V neposlední řadě se musí umět na jednání dobře připravit. Těmto klíčovým faktorům se budeme věnovat v průběhu semináře Vyjednávání s dodavateli.

Cíl kurzu

Pod vedením zkušeného lektora s dlouholetou praxí se dozvíte:

  •  jak se na jednání správně připravit a vést jej,
  •  jak dosáhnout vytyčeného cíle,
  •  jak vyjednávat ve slabé pozici/obtížných situacích,
  •  které argumenty na dodavatele platí,
  •  jak jednání neprotahovat řečmi, které nepřinášejí výsledek,
  •  jaké jsou praktické poznatky pro zlepšení vašich vyjednávacích schopností,
  •  jak vytvořit, uspořádat a přednést pádné argumenty, které vám pomohou přesvědčit ostatní mnohem lépe, než byste čekali.

Navíc v kurzu:

  •  poznáte svůj vlastní styl a seznámíte se s principy úspěšného vyjednávání,
  •  získáte praktické poznatky pro zlepšení svých vyjednávacích schopností,
  •  budeme pracovat na tom, abyste své názory dokázali náležitě a logicky prezentovat a uměli je přesvědčivě obhájit.

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Zkušenosti s firemním nákupem již od roku 1992, jako nákupní manažer působil v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na profesionální nákupčí a firmy, napomáhá klientům zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor, kde lze ušetřit peníze či zvyšovat úroveň firemního nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen nejen pro nákupní profesionály různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti, ale také pro začínající pracovníky, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst.

Obsah školení

  • Jaké jsou zásady úspěšného vyjednávání?
  • S čím úspěšné vyjednávání úzce souvisí?
  • Jaké jsou postoje dobrého nákupčího?
  • Jak rychle rozpoznat, s kým jednáte?
  • Jak kombinovat různé styly vyjednávání?
  • Ukážeme si příklady vyjednávacích strategií.
  • Podíváme se na příklady vyjednávacích taktik.
  • Zaměříme se na argumentaci nákupčího.
  • Osvojíte si umění mluvit, naslouchat a klást otázky.
  • Představíme si postup vyjednávání v obtížných situacích.
  • Uvědomíte si svoje nedostatky a budete naopak umět využívat svoje přednosti.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

3.7. 2020

PRODUKTOVÝ MANAŽER/KA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici produktového manažera/manažerky. Možná jste to právě Vy!

Číst
25.5. 2020

MANAGEMENT ZÓNA

První online setkání již 27.5.

Číst