Provozujete e-shop či jakkoliv dodáváte zboží a služby kupujícím – spotřebitelům, tedy fyzickým osobám, která nejsou podnikateli? Uzavírání spotřebitelských smluv má svá velice striktní pravidla, kdy kupující spotřebitel je značně chráněn zákonem, jako slabší smluvní strana. Spotřebiteli je poskytována ochrana nejen na jeho právech, kterých se může dovolávat i soudně, ale skrze dozorové orgány, které hlídají dodržování práv spotřebitelů a v případě jejich porušení ukládají podnikatelům nemalé finanční sankce.
Je zapotřebí znát práva spotřebitelů, mít správně nastaveny obchodní podmínky a reklamační proces.
V rámci tohoto semináře se seznámíte s povinnostmi podnikatele při nastavení smluvního vztahu se spotřebitelem, ale i právy spotřebitelů a právy prodejců. Získáte spoustu doporučení, abyste minimalizovali negativní finanční dopady ať už v podobě sankcí správních orgánů, tak i v jednání vůči spotřebitelům.
Pavel Prokop je členem České advokátní komory, a Rozhodcem zapsaným v seznamu rozhodců vedeným Ministerstvem spravedlnosti ČR.
Určeno podnikatelům provozujícím e-shop či kamenné pobočky, kteří dodávají zboží a služby spotřebitelům. Dále je určen vedoucím zaměstnancům provozoven a reklamačních oddělení.
Právní úvod
Kupní smlouva
Záruka
Řešení reklamace v praxi
Dotazy
Dotazy vám rádi zodpovíme na