Kurz byl vložen do košíku

KUPNÍ SMLOUVA - SPOTŘEBITELSKÉ PRÁVO

Provozujete e-shop či jakkoliv dodáváte zboží a služby kupujícím – spotřebitelům, tedy fyzickým osobám, která nejsou podnikateli? Uzavírání spotřebitelských smluv má svá velice striktní pravidla, kdy kupující spotřebitel je značně chráněn zákonem, jako slabší smluvní strana. Spotřebiteli je poskytována ochrana nejen na jeho právech, kterých se může dovolávat i soudně, ale skrze dozorové orgány, které hlídají dodržování práv spotřebitelů a v případě jejich porušení ukládají podnikatelům nemalé finanční sankce.

Je zapotřebí znát práva spotřebitelů, mít správně nastaveny obchodní podmínky a reklamační proces.

V rámci tohoto semináře se seznámíte s povinnostmi podnikatele při nastavení smluvního vztahu se spotřebitelem, ale i právy spotřebitelů a právy prodejců. Získáte spoustu doporučení, abyste minimalizovali negativní finanční dopady ať už v podobě sankcí správních orgánů, tak i v jednání vůči spotřebitelům.

Lektor

Mgr. Pavel Prokop

Mgr. Pavel Prokop

Pavel Prokop je členem České advokátní komory, a Rozhodcem zapsaným v seznamu rozhodců vedeným Ministerstvem spravedlnosti ČR.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno podnikatelům provozujícím e-shop či kamenné pobočky, kteří dodávají zboží a služby spotřebitelům. Dále je určen vedoucím zaměstnancům provozoven a reklamačních oddělení.

Obsah školení

Právní úvod

  • Spotřebitelská smlouva

Kupní smlouva

  • Uzavření smlouvy a shoda s kupní smlouvou
  • Neshoda (rozpor) s kupní smlouvou déle než 6 měsíců od koupě
  • Neshoda při koupi s kupní smlouvou
  • Návod
  • Odpovědnost za vady – záruka
  • Druhy a délka záruky
  • Jiné vady zboží
  • Běžné opotřebení výrobku

Záruka

  • Záruční doba
  • Uplatnění reklamace
  • Doklad o koupi
  • Reklamační řád
  • Reklamační protokol
  • Doklad o vyřízení reklamace
  • Vyřízení reklamace
  • Neuznání reklamace
  • Uznání reklamace
  • Oprava
  • Výměna zboží
  • Odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
  • Přiměřená sleva
  • Náklady reklamace
  • Znalecké posudky
  • Řešení sporů

Řešení reklamace v praxi

  • Možné konflikty se zákazníkem
  • Jak postupovat v případě konfliktů
  • Jak předejít konfliktům
  • Komunikace se zákazníkem při přebírání reklamace
  • Jak vyslechnout zákazníka, jak jej uklidnit
  • Spolupráce s ostatním personálem při řešení reklamací
  • Role personálu při řešení reklamace
  • Asertivní jednání personálu
  • Co řeší zákazník, jak uvažuje
  • Motivy jednání zákazníka
  • Triky obchodníků
  • Triky spotřebitelů
  • Na co si dát pozor
  • Praktické příklady

Dotazy

  • Obsah dle potřeby

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.