Kurz byl vložen do košíku

JAK VÉST ÚSPĚŠNĚ OBCHODNÍ JEDNÁNÍ

Víte, že lidé se při rozhodování o nákupu řídí v devadesáti procentech emocemi, a pouze v deseti procentech rozumem? A proto, když nejdříve oslovíte zákazníkovy pocity, a pak k tomu přidáte dobré logické zdůvodnění, výsledkem jeho myšlenkových pochodů bude nákup vašeho výrobku či služby.

Cíl kurzu

Zvládat techniky úspěšného jednání s druhými lidmi.

Lektor

 Nasťa Miklová

Nasťa Miklová

Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Obsah školení

 Co se naučíte:

  • Jak získat důvěru klienta a přizpůsobit váš prodejní styl způsobu myšlení vašich klientů
  • Jak na schůzce prezentovat co nejpřesvědčivěji a zaujmout
  • Jak zvládat námitky a využít je ve svůj prospěch
  • Jak zjistit nákupní kritéria, co a proč je pro klienta důležité, abychom obchod uzavřeli
  • Jak otevřenými otázkami získat ostatní na svoji stranu
  • Rozeznat nakupovací strategii lidí a  začít ji využívat

 

Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:

  • Jak se správně naladit na klienta  při osobním jednání
  • Efektivně číst řeč těla a správně na ni reagovat
  • Správně porozumět procesům lidského myšlení
  • Pochopit na jakých úrovních komunikujeme, a jak to můžeme využít při obchodním jednání

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
Nenalezeny žádné novinky.