Víte, že lidé se při rozhodování o nákupu řídí v devadesáti procentech emocemi, a pouze v deseti procentech rozumem? A proto, když nejdříve oslovíte zákazníkovy pocity, a pak k tomu přidáte dobré logické zdůvodnění, výsledkem jeho myšlenkových pochodů bude nákup vašeho výrobku či služby.
Cíl kurzu
Zvládat techniky úspěšného jednání s druhými lidmi.
Lektor
Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.
Další kurzy lektora
Více o lektorovi
Obsah školení
Co se naučíte:
- Jak získat důvěru klienta a přizpůsobit váš prodejní styl způsobu myšlení vašich klientů
- Jak na schůzce prezentovat co nejpřesvědčivěji a zaujmout
- Jak zvládat námitky a využít je ve svůj prospěch
- Jak zjistit nákupní kritéria, co a proč je pro klienta důležité, abychom obchod uzavřeli
- Jak otevřenými otázkami získat ostatní na svoji stranu
- Rozeznat nakupovací strategii lidí a začít ji využívat
Pomocí unikátních technik NLP se naučíte:
- Jak se správně naladit na klienta při osobním jednání
- Efektivně číst řeč těla a správně na ni reagovat
- Správně porozumět procesům lidského myšlení
- Pochopit na jakých úrovních komunikujeme, a jak to můžeme využít při obchodním jednání