Kurz byl vložen do košíku

SPRÁVA FIREMNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU

 

Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to? Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku a na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu. Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.

Cíl kurzu

Po absolvování se budete orientovat v prostředí Facebooku i Business Manageru, budete schopní vytvořit příspěvek včetně grafiky, naplánovat si zveřejnění a vyhodnotit výsledky příspěvků (jak ve statistikách na Facebooku, tak i v Google Analytics). Budete znát pravidla, která je dobré dodržovat, ale i tipy, jak získat větší dosah pro vaše příspěvky.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Specialistka na online marketing, projektová manažerka a týmová manažerka ve společnosti SOVA NET, s.r.o. s mnoha lety zkušeností v oblasti PPC reklam a analytiky.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno pro pracovníky, kteří potřebují aktivně spravovat firemní facebookovou stránku. Školení je určeno pro začátečníky.

Obsah školení

Základní principy Facebooku:

  • rozdíl mezi osobním profilem a firemní stránkou,
  • jak funguje zobrazování příspěvků uživatelům,
  • jak je to s dosahem příspěvků.

​Statistiky na firemní facebookové stránce:

  • Kde najít data o příspěvcích a co znamenají?

Propagované příspěvky vs. reklamy:

  • Jaký je mezi nimi rozdíl, kde se nastavují, jaké zásady pro ně platí?

Základní orientace v Business Manageru:

  • Co je Business Manager, proč a jak ho používat?

Nastavení měření a vyhodnocování:

  • Jak nastavit UTM parametry a kde hledat data v Google Analytics?

Praktické rady a tipy:

  • praktické rady k formátům příspěvků,
  • užitečné nástroje, pomocí kterých vykouzlíte perfektní příspěvek.

Dotazy a konzultace konkrétních problémů

Informace ke kurzu

Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:

  • Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz
    (Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma)
  • Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join (přidat se k meetingu/setkání)
  • Do políčka Meeting ID napsal(a): BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)
  • Po vyzvání zadal(a) heslo: BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)

K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.

Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my. 
​Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.

Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.

V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst