Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ ZÁKAZNICKÝ PROCES

  • Umíte rychle a vhodně sestavit váš firemní zákaznický proces, tak aby byl účinný a efektivní?
  • Víte, jak důležitou roli hraje zákaznický proces, při vašem podnikání a tvorbě zisku?
  • Potřebujete si ujasnit, jak zákaznický proces vzniká, kdo jej ve firmě tvoří, využívá a kontroluje?
  • Chcete mít přehled o efektivitě a správnosti jednotlivých fází a kroků v zákaznickém procesu?

Na našem kurzu získáte odpovědi na tyto otázky. Společně se naučíme, jak na zákaznický proces pohlížet, jak si jej vhodně sestavit, jak do procesu nejen jeho tvorby, ale také realizace a vyhodnocení zapojit celou firmu. Díky fungujícímu zákaznickému procesu máte mnohem větší šanci nejen nové zákazníky získat, ale ty stávající si udržet. Mít tak jasné kroky a postupy, které pozitivně ovlivňují aktivity jednotlivých pracovníků, které vedou k požadovaným ziskům celé firmy.

Cíl kurzu

Naučit se systematicky si sestavit, realizovat, kontrolovat a vyhodnocovat jednotlivé fáze a kroky zákaznického procesu pro danou firmu.

Ověřit si přínos a výhody tohoto procesu pro jednotlivé obchodníky, ale také pro celou firmu.

Získat argumenty pro zapojení celé firmy do tvorby a realizace zákaznického procesu.

Ověřit si důležitost a přínos realizace zpětné vazby od zákazníka, naučit se vhodně si zjišťovat spokojenost zákazníků s produktem, se službami a chováním vašich pracovníků.

Lektor

Pro koho je kurz určen

Vhodné pro vedoucí pracovníky, obchodníky, prodejce, „markeťáky“ obchodních firem a pro všechny pracovníky, kteří pracují se zákazníky a chtějí mít proces komunikace a péče o klienty pod kontrolou. Pro ty, kteří chtějí svůj byznys dělat systematicky, smysluplně a prozákaznicky.

Obsah školení

  • Co je vlastně zákaznický proces?
  • Proč mít ve firmě zákaznický proces – přínos, výhody, zacílení
  • Sestavení fází a kroků zákaznického procesu
  • Filosofie a hodnoty firmy v zákaznickém procesu
  • Úhel pohledu na zákaznický proces, potřebujeme KPI?
  • Kdo a jak zákaznický proces tvoří, realizuje, kontroluje, vyhodnocuje
  • Zpětná vazba od našeho zákazníka – udržení stávajících zákazníků

Metody

Prezentace lektorky, diskuze, týmová cvičení, individuální cvičení, případové studie

Termíny

24. 04. 2020
09:00  -  15:00

Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti

2 500 Kč / os.
včetně občerstvení

Lepší cena
už od 2 osob!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

20.1. 2020

Cestovní náhrady v roce 2020

Také v roce 2020 dochází ke změnám v cestovních náhradách. Aktuálně vydané vyhlášky změnily zahraniční i tuzemské stravné.

Číst