- Umíte rychle a vhodně sestavit Váš firemní zákaznický proces, tak aby byl účinný a efektivní?
- Víte, jak důležitou roli hraje zákaznický proces, při Vašem podnikání a tvorbě zisku?
- Potřebujete si ujasnit, jak zákaznický proces vzniká, kdo jej ve firmě tvoří, využívá a kontroluje?
- Chcete mít přehled o efektivitě a správnosti jednotlivých fází a kroků v zákaznickém procesu?
Na našem kurzu získáte odpovědi na tyto otázky. Společně se naučíme, jak na zákaznický proces pohlížet, jak si jej vhodně sestavit a jak do procesu nejen jeho tvorby, ale také realizace a vyhodnocení zapojit celou firmu. Díky fungujícímu zákaznickému procesu máte mnohem větší šanci nejen nové zákazníky získat, ale ty stávající si udržet. Mít tak jasné kroky a postupy, které pozitivně ovlivňují aktivity jednotlivých pracovníků, které vedou k požadovaným ziskům celé firmy.
Cíl kurzu
- Naučit se systematicky si sestavit, realizovat, kontrolovat a vyhodnocovat jednotlivé fáze a kroky zákaznického procesu pro danou firmu.
- Ověřit si přínos a výhody tohoto procesu pro jednotlivé obchodníky, ale také pro celou firmu.
- Získat argumenty pro zapojení celé firmy do tvorby a realizace zákaznického procesu.
- Ověřit si důležitost a přínos realizace zpětné vazby od zákazníka, naučit se vhodně si zjišťovat spokojenost zákazníků s produktem, se službami a chováním vašich pracovníků.
Lektor
Pro koho je kurz určen
Vhodné pro vedoucí pracovníky, obchodníky, prodejce, „markeťáky“ obchodních firem a pro všechny pracovníky, kteří pracují se zákazníky a chtějí mít proces komunikace a péče o klienty pod kontrolou. Pro ty, kteří chtějí svůj byznys dělat systematicky, smysluplně a „prozákaznicky“.
Obsah školení
- Co je vlastně zákaznický proces?
- Proč mít ve firmě zákaznický proces – přínos, výhody, zacílení?
- Sestavení fází a kroků zákaznického procesu.
- Filosofie a hodnoty firmy v zákaznickém procesu.
- Úhel pohledu na zákaznický proces, potřebujeme KPI?
- Kdo a jak zákaznický proces tvoří, realizuje, kontroluje, vyhodnocuje?
- Zpětná vazba od našeho zákazníka – udržení stávajících zákazníků.
Metody
Prezentace lektorky, diskuze, týmová cvičení, individuální cvičení, případové studie.