Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZÁKAZNICKÝ PROCES

  • Umíte rychle a vhodně sestavit Váš firemní zákaznický proces, tak aby byl účinný a efektivní?
  • Víte, jak důležitou roli hraje zákaznický proces, při Vašem podnikání a tvorbě zisku?
  • Potřebujete si ujasnit, jak zákaznický proces vzniká, kdo jej ve firmě tvoří, využívá a kontroluje?
  • Chcete mít přehled o efektivitě a správnosti jednotlivých fází a kroků v zákaznickém procesu?

Na našem kurzu získáte odpovědi na tyto otázky. Společně se naučíme, jak na zákaznický proces pohlížet, jak si jej vhodně sestavit a jak do procesu nejen jeho tvorby, ale také realizace a vyhodnocení zapojit celou firmu. Díky fungujícímu zákaznickému procesu máte mnohem větší šanci nejen nové zákazníky získat, ale ty stávající si udržet. Mít tak jasné kroky a postupy, které pozitivně ovlivňují aktivity jednotlivých pracovníků, které vedou k požadovaným ziskům celé firmy.

Cíl kurzu

  • Naučit se systematicky si sestavit, realizovat, kontrolovat a vyhodnocovat jednotlivé fáze a kroky zákaznického procesu pro danou firmu.
  • Ověřit si přínos a výhody tohoto procesu pro jednotlivé obchodníky, ale také pro celou firmu.
  • Získat argumenty pro zapojení celé firmy do tvorby a realizace zákaznického procesu.
  • Ověřit si důležitost a přínos realizace zpětné vazby od zákazníka, naučit se vhodně si zjišťovat spokojenost zákazníků s produktem, se službami a chováním vašich pracovníků.

Lektor

Pro koho je kurz určen

Vhodné pro vedoucí pracovníky, obchodníky, prodejce, „markeťáky“ obchodních firem a pro všechny pracovníky, kteří pracují se zákazníky a chtějí mít proces komunikace a péče o klienty pod kontrolou. Pro ty, kteří chtějí svůj byznys dělat systematicky, smysluplně a „prozákaznicky“.

Obsah školení

  • Co je vlastně zákaznický proces?
  • Proč mít ve firmě zákaznický proces – přínos, výhody, zacílení?
  • Sestavení fází a kroků zákaznického procesu.
  • Filosofie a hodnoty firmy v zákaznickém procesu.
  • Úhel pohledu na zákaznický proces, potřebujeme KPI?
  • Kdo a jak zákaznický proces tvoří, realizuje, kontroluje, vyhodnocuje?
  • Zpětná vazba od našeho zákazníka – udržení stávajících zákazníků.

Metody

Prezentace lektorky, diskuze, týmová cvičení, individuální cvičení, případové studie.

Termíny

02. 10. 2020
09:00  -  15:00

Křenová 409/52, 602 00 Brno
OC Nosreti

2 200 Kč / os.
včetně občerstvení

Lepší cena
už od 2 osob!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

3.7. 2020

PRODUKTOVÝ MANAŽER/KA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici produktového manažera/manažerky. Možná jste to právě Vy!

Číst
25.5. 2020

MANAGEMENT ZÓNA

První online setkání již 27.5.

Číst