Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ ZÁKLADY E-MAIL MARKETINGU

Chcete budovat kvalitní a dlouhodobý vztah se svými zákazníky? Chcete využívat všech možností, které Vám nabízí on-line marketing? Nechcete otrávit zákazníky lavinou neustálých nabídek, ale najít způsob, jak je inspirovat a podporovat? Chcete, aby Vás zákazníci vnímali jako svého partnera, na kterého se mohou obrátit?

S tím vším Vám může pomoci e-mail marketing, který představuje nejefektivnější nástroj pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete dodržovat několik zásad a osvojíte si pár triků, jak k e-mail marketingu přistupovat, vybudujete si dlouhodobý a hodnotný vztah s Vašimi klienty.

Lektor

Bc. Nikol Kadlecová

Bc. Nikol Kadlecová

Marketingová manažerka internetové agentury SOVA NET, která se věnuje propagaci převážně v online prostředí a marketingovým strategiím.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit povědomí o této problematice. Od asistentek, které by rády přestaly hromadnou poštu posílat přes Outlook, přes manažery, majitele či začínající marketingové specialisty, po všechny, kteří chtějí začít využívat e-mail marketing pro své podnikaní.

Obsah školení

Během školení se budeme zabývat těmito body:

  • základní seznámení s e-mail marketingem,
  • základní principy a čemu se vyvarovat,
  • transakční e-maily vs obchodní sdělení,
  • požadavky na legislativu a GDPR,
  • získávání kontaktů a péče o databázi,
  • model SEE-THINK-DO-CARE a jeho využití v e-mail marketingu,
  • úvod do e-mail marketingové strategie.

Informace ke kurzu

Kurz lze absolvovat samostatně. Je také součástí AKADEMIE ONLINE MARKETINGU .

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst