Kurz byl vložen do košíku

OBCHODNÍ MYŠLENÍ A PRODEJNÍ JEDNÁNÍ DETAILNĚ

Obchodníci nepotřebují další a další techniky nebo návody na přemlouvání zákazníků. Cesta k top prodeji vede přes práci na způsobu myšlení. Proto obchodníkům lektor ukazuje, jak mírně upravit úhly pohledu a kde najít překvapivý prostor pro malé změny. Tím se jim otevře široký prostor pro vědomé vylepšování rozhovorů, nabídek, řešení námitek nebo reakcí na problémové situace.

Kurz vychází ze známých prodejních principů a lektor připojuje koučovský přístup. To umožňuje obchodníkům méně tlačit a mohou být nad věcí. Zákazníci pak mohou nakupovat namísto boje s obchodníkem. Upovídanost v tomto stylu není výhodou a tréma je úplně v pořádku. Proto je tento styl vhodný i pro lidi bez vztahu k obchodování.

Budete-li připravení, vyhneme se teoriím a celý den můžeme řešit ty největší špeky z vaší praxe. Podíváme se nezvykle hluboko do procesu rozhovoru i na práci s větami a slovy, aby každá informace od vás dobře vyzněla. Ukážeme si také, jak se nebát námitek a vyjednávání a jak se vyhnout dlouhým váháním ze strany zákazníka.

Cíl kurzu

  • Naučíte se vnímat obchod a prodejní jednání jako logický celek složený z několika bloků. Uvidíte jejich provázanost. Díky tomu se naučíte hledat příčiny chyb. Do budoucna se zvládnete zlepšovat i bez pomoci trenéra pouhým pozorováním ostatních nebo rozborem vlastních rozhovorů.
  • Zjistíte, která doporučení pro obchodníky fungují a která ne. Dozvíte se také proč.
  • Získáte zážitek z intenzivního tréninku.
  • Pokud si přinesete vlastní zadání, odnesete si řešení.

Lektor

Ing. Jan Korbel

Ing. Jan Korbel

Lektor specializující se na efektivní komunikaci. Propojuje různé obory dohromady s lidskostí, kterou učí vnášet do řešení všech situací.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro obchodníky alespoň se základní praxí a pro zkušené obchodníky, kteří vyznávají férový obchod. Trénink se vyhýbá manipulativním technikám. Není vhodný pro dealery sázející na rychloobrátku.

Obsah školení

  • Dohoda na podobě tréninku (plán trenéra + očekávání účastníků)
  • Ukázka 5 stylů chování obchodníků podle koncepce Vektoring. Důležité pro rozkrytí detailních odchylek mezi různými přístupy.
  • Fáze obchodu od přípravy po následnou péči o zákazníka:
    1. Příprava (jak myslet, aby byla příprava dokonalá; jak ji skutečně využít)
    2. Úvod jednání (k čemu skutečně je, které informace (ne)mají smysl, jak se ztrácí čas, jak zde rychle získávat potřeby a předbíhat konkurenci, jak se sem promítá skutečná motivace obchodníka, kdy má cenu prolomit ledy nezávazným povídáním a kdy to je zbytečné, …)
    3. Potřeby (proč právě potřeby a ne představování, co je a není kvalitní potřeba, nákupní signály a vhodné reakce, kladení otázek, jak v této fázi správně myslet, proč nenabízet,…)
    4. Nabídka (jak musí vypadat, aby opravdu sedla a neprodlužovala jednání/rozhodování, z čeho vycházet a co nepoužívat,….)
    5. Námitky a vyjednávání (co námitky říkají o kvalitě minulé části rozhovoru, jaké jsou OK a jaké ne, na co má smysl reagovat a jak, proč zde jsou některé zbytečné a lze je odbourat už jiným začátkem jednání, jak myslet: nebránit se, nelekat se, pracovat s energií protistrany, … proč nevyjednávat a neřešit námitky dříve…)
    6. Závěr jednání (pravidla, která vedou k platným dohodám a efektivnímu pokračování)
    7. Péče o zákazníka (co je správně a málo se dělá, co je špatně a často se dělá, jak zde přebírat zákazníky konkurenci a proč je to výhodné, jak o zákazníky nepřijít, jak budovat kvalitní vztah a jak se vyhnout povrchním vztahům nebo ušetřit čas na zbytečných návštěvách,…)
  • Trénink práce s otázkami
  • (Video)trénink jednání se zákazníkem
  • Konzultace na přání (řešení námitek, ujasnění teorie, obtížné situace z praxe,…)

Celým tréninkem se prolíná ukázky efektivního myšlení obchodníka tak, aby dělal správné věci ve správnou chvíli a správným způsobem. To působí jako inspirace ke změnám stereotypů a vytváří prostor pro zlepšení.

Metody

  • Krátké přednášky
  • Intenzivní moderované diskuze
  • Intenzivní (video)trénink s následnou skupinovou analýzou

Metody jsou voleny podle aktuální potřeby a možností skupiny.

Informace ke kurzu

Můžete si připravit cokoliv, co potřebujete v praxi vyřešit (námitky, zapeklité situace, opakující se komplikace, záznam vašeho rozhovoru pro rozbor, přinést produkt k prezentaci atd.). Budeme dělat to, co vám bude okamžitě užitečné v praxi.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Nenalezeny žádné novinky.