Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

PPC REKLAMA PRAKTICKY

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

Na školení se dozvíte, co je to PPC reklama a jak funguje, pro koho je PPC reklama vhodná a pro koho ne, jaké PPC systémy můžete využít a kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam a cílení. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa. Na závěr bude čas na otázky a diskusi.

Cíl kurzu

Po absolvování kurzu budete mít všechny základní informace o PPC kampaních – jaké systémy existují a čím se od sebe liší, jaké jsou základní principy PPC reklamy, jaké typy kampaní můžete využít, kde se budou reklamy zobrazovat a pro koho jsou vhodné, jak kampaně nastavit a na co si dát pozor.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Online marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C, řešení webové analytiky, sociálních sítí, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno pro marketingové specialisty a majitele webů, kteří chtějí využívat PPC reklamu, pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace, i pro všechny nadšence do online reklamy.

Před absolvováním kurzu nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC. Školení je určeno pro začátečníky.

Obsah školení

Co je to PPC reklama a jak funguje:

  • základní pojmy související s PPC reklamou,
  • kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení,
  • principy fungování PPC reklamy,
  • PPC systémy – z čeho je na výběr a jak se liší.

Typy kampaní:

  • kampaně ve vyhledávací síti,
  • kampaně v obsahové síti,
  • remarketing a další typy kampaní.

Základní nastavení:

  • základní struktura účtu,
  • nastavení kampaně,
  • proces správy PPC kampaní.

Analytika a další užitečné nástroje:

  • pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam,
  • role analytických nástrojů.

Diskuse a otázky

 

Metody

Seminář s diskusí, praktické úkoly.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst
4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst