Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ STRATEGIE MODRÉHO OCEÁNU

Strategie modrého oceánu (Blue Ocean Strategy – BOS) je koncept, který vytvořila dvojice profesorů W. Chan Kim a Renné Mauborg, který popsali ve stejnojmenné knize publikované v roce 2005. Modrý oceán představuje tržní prostor, který ještě není známý a také všechna ještě neexistující odvětví. Modré oceány v sobě skrývají dosud neobjevený a nevyužitý tržní potenciál a prostor. V modrých oceánech se poptávka vytváří, místo aby se o ni bojovalo.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vhodné pro majitele a jednatele firem, marketingové, business developer a projektové manažery a všechny, kteří chtějí a potřebují najít svoji konkurenční výhodu.

Obsah školení

  • Základní seznámení s metodou Strategie modrého oceánu.
  • Jak sestavit hodnotovou křivku dle BOS?
  • Vybrané případové studie.
  • Praktické příklady jak využít BOS.
  • Jak využít BOS k analýze konkurence?

 

Metody

Workshop

Informace ke kurzu

Nejsou nutné žádné specifické znalosti. 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

3.7. 2020

PRODUKTOVÝ MANAŽER/KA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici produktového manažera/manažerky. Možná jste to právě Vy!

Číst
25.5. 2020

MANAGEMENT ZÓNA

První online setkání již 27.5.

Číst