Strategie modrého oceánu (Blue Ocean Strategy – BOS) je koncept, který vytvořila dvojice profesorů W. Chan Kim a Renné Mauborg, který popsali ve stejnojmenné knize publikované v roce 2005. Modrý oceán představuje tržní prostor, který ještě není známý a také všechna ještě neexistující odvětví. Modré oceány v sobě skrývají dosud neobjevený a nevyužitý tržní potenciál a prostor. V modrých oceánech se poptávka vytváří, místo aby se o ni bojovalo.
Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.
Vhodné pro majitele a jednatele firem, marketingové, business developer a projektové manažery a všechny, kteří chtějí a potřebují najít svoji konkurenční výhodu.
Workshop
Nejsou nutné žádné specifické znalosti.
Dotazy vám rádi zodpovíme na