Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

MARKETING SLUŽEB

Co udělat, aby zákazníci byli z vašich služeb nadšení a opakovaně se k vám vraceli?

Co když jen kvalitně provedená služba nestačí? Umění poskytovat vynikající služby také vyžaduje, abychom porozuměli tomu, jaké kroky, signály a slova zanechávají v mysli zákazníků pozitivní dojem.

Díky kurzu pochopíte, co se odehrává při hodnocení služby v mysli zákazníků, zda je pro něj využití vašich služeb nezapomenutelný prožitek nebo naopak frustrace a zklamání.

Kurz vám vysvětlí pojem design služby a provede realizací služby od prvního kontaktu se zákazníkem přes získávání jeho důvěry až po vytvoření nezapomenutelného dojmu a doporučování dalším lidem.

Na řadě praktických příkladů uvedeme, jak se liší služby nevalné úrovně od těch přijatelných až po skvěle hodnocené.

Lektor

Ing. Vladimír Kuchař

Ing. Vladimír Kuchař

Marketingový konzultant, kouč a lektor seminářů a vzdělávacích akcí zaměřených na marketing.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro podnikatele a manažery firem z oblasti služeb, kteří chtějí rozšířit své dosavadní znalosti v oblasti marketingu a obchodu. Například pro  účetní, konzultanty, hotely, restaurace, finanční instituce, maloobchody, zdravotnictví, cestovní kanceláře či osobní služby.

 

Obsah školení

  • Dobrý začátek aneb jak vytvořit první dojem.         
  • Co dělat, když se něco pokazí a jak říkat špatné zprávy.   
  • Jak úspěšně zakončit telefonní hovor, obchodní jednání či obsloužení zákazníka.
  • Jak docílit, aby si zákazník připadal důležitý a významný.

Informace ke kurzu

Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:

  • Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz
    (Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma)
  • Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join (přidat se k meetingu/setkání)
  • Do políčka Meeting ID napsal(a): BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)
  • Po vyzvání zadal(a) heslo: BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)

K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.

Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my. 
​Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.

Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.

V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

3.7. 2020

PRODUKTOVÝ MANAŽER/KA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici produktového manažera/manažerky. Možná jste to právě Vy!

Číst
25.5. 2020

MANAGEMENT ZÓNA

První online setkání již 27.5.

Číst