Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

PPC REKLAMA PRAKTICKY

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti, jak posunout váš business.

Na kurzu se dozvíte, co je to PPC (pay per click) reklama a jak funguje, pro koho je PPC reklama vhodná (i pro koho ne), jaké PPC systémy můžete využít, kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam a hlavně jejich cílení. Seznámíte se s pojmy, jako je CPC, CTR, PNO či konverze. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa. 

Cíl kurzu

Po absolvování kurzu budete mít všechny základní informace o PPC kampaních – jaké systémy existují a čím se od sebe liší, jaké jsou základní principy PPC reklamy, jaké typy kampaní můžete využít, kde se budou reklamy zobrazovat a pro koho jsou vhodné, jak kampaně nastavit a na co si dát pozor.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Specialistka na online marketing, projektová manažerka a týmová manažerka ve společnosti SOVA NET, s.r.o. s mnoha lety zkušeností v oblasti PPC reklam a analytiky.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro marketingové specialisty a majitele webů, kteří chtějí využívat PPC reklamu, pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace, i pro všechny nadšence do online reklamy.

Pro absolvování kurzu nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC. Kurz  je určen pro úplně začátečníky.

Obsah školení

Co je to PPC reklama a jak funguje:

  • základní pojmy související s PPC reklamou,
  • kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení,
  • principy fungování PPC reklamy,
  • PPC systémy Google Ads a Sklik – jak se liší a který systém použít.

Typy kampaní:

  • kampaně ve vyhledávací síti,
  • kampaně v obsahové síti,
  • remarketing a další typy kampaní.

Základní nastavení:

  • základní struktura účtu,
  • nastavení kampaně,
  • proces správy PPC kampaní.

Analytika a další užitečné nástroje:

  • pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam,
  • role analytických nástrojů.

Diskuse a otázky

Informace ke kurzu

Online kurz se uskuteční prostřednictví služby Zoom Meeting. Pro připojení je zapotřebí, abyste:

  • Nainstaloval(a) tzv. Zoom Client for Meetings zde https://zoom.us/download - první Download odkaz
    (Používání Zoom Meeting je pro Vás zdarma)
  • Spustil(a) stáhnutý program Zoom Client a kliknul(a) na modré tlačítko Join (přidat se k meetingu/setkání)
  • Do políčka Meeting ID napsal(a): BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)
  • Po vyzvání zadal(a) heslo: BUDE ZASLÁNO E-MAILEM (1 den před konáním online kurzu)

K online kurzu se můžete připojit také přes Váš chytrý telefon. Stačí si v Google Play stáhnout aplikaci Zoom Cloud Meetings a následně postupovat dle instrukcí výše.

Pozor, místnost, kde proběhne online kurz, se zaktivní teprve tehdy, až do ní vstoupíme spolu s lektorem my. 
​Následně umožníme vstup ve stanovený čas začátku online kurzu i Vám.

Abychom předešli případným komplikacím s kompatibilitou, doporučujeme, abyste si přihlášení k online kurzu vyzkoušeli minimálně 30 minut před jeho začátkem.

V případě, že byste měli při instalaci nebo v průběhu online kurzu technické problémy, neváhejte nás kontaktovat.

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.10. 2020

Slevový voucher

test

Číst