Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

CO BY MĚL ZNÁT MISTR (TEAM LEADER) Z OBLASTI KOMUNIKACE A EFEKTIVNÍHO VEDENÍ LIDÍ - obsazeno, další temín 18. 7. 2017

Cíl kurzu

Seminář je zaměřen na rozvoj kompetencí vedoucích pracovníků první linie v oblasti vedení týmů i jednotlivců.

Pro koho je kurz určen

Mistrům a vedoucím pracovních týmů, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců (vedoucí výroby, výrobní dispečeři, technologové, team leadeři, aj.).

Obsah školení

Dobrý mistr, vedoucí výroby nebo šéf provozu ví, že umět svou odbornou práci je jen polovina úspěchu. Ta druhá polovina, díky které získává respekt ostatních, spočívá ve znalosti lidí, schopnosti zadávat jim úkoly, kontrolovat jejich plnění, spravedlivě odměňovat a v umění celou skupinu organizovat. Mistr nebo liniový pracovník je prostředníkem mezi vedením firmy a samotnými zaměstnanci. Ví, co obě strany očekávají. Mistr tedy není “jen” mistrem, ale je prvním manažerem ve vaší firmě. - Postavení mistra v systému firmy a jeho kompetence jako lídra pracovní skupiny - Co tvoří přirozenou autoritu mistra… - Jak zadávat srozumitelně a motivačně úkoly - Jak plánovat výkon, rozvoj a motivaci spolupracovníků - Zpětná vazba – kritika a pochvala jako efektivní nástroj řízení - Trénink konkrétních náročných a komplikovaných komunikačních situací z běžné praxe (jak komunikovat problémy v horizontální i vertikální úrovni, předávání nejen pozitivních, ale i negativních informací, jak řešit pracovní nekázeň, konflikty na pracovišti, jak komunikovat s problémovými pracovníky ...) - Pracovní kázeň, řešení konfliktů - Úspěšné delegování úkolů - Podpora kreativity a rozvoje podřízených - Změny a jejich řízení (zavádění změn v organizaci práce, zavádění nových systémů…) - jak docílit změnu postojů u podřízených, navést podřízené na jiné vnímání situace, na přijetí změny, jak snížit verbální odpor ke změně, apod.

Metody

Jednotlivé bloky jsou rozděleny na teoretické a interaktivní části, které se vzájemně prolínají. Teoretická část poskytuje základní informace z problematiky interpersonální komunikace, které jsou potřebné pro efektivní zvládání každodenních firemních situací. V interaktivní části mají účastníci kurzu možnost trénovat a posilovat své komunikační a profesní dovednosti, vyzkoušet si různé techniky na sobě, sestavit si tímto vlastní efektivní metody své práce. Smyslem interaktivní části je také poradenství a doporučení efektivních metod s ohledem na firemní prostředí či pozici účastníka kurzu.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
4.7. 2019

IBERICA 2019 JE ZA NÁMI, ANI LETOS JSME NEMOHLI CHYBĚT!

I letos jsme byli hrdým partnerem festivalu Iberoamerické kultury, nabitého jižanskou vášní, hudbou, tancem i skvělým jídlem a vínem. Jaká byla…

Číst
1.7. 2019

10 +1 rada, jak na letní stres

Léto v plném proudu. Období plné pohody a spokojenosti. Ve svém volném čase vyrážíme za dobrodružstvím, sportujeme nebo jen tak relaxujeme s…

Číst
19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst