Kurz byl vložen do košíku

ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ

V průběhu života přijímáme a fixujeme si určitý způsob chování. Někdy nám však naše návyky při řešení situací spíše nepomáhají. Zvyšujeme hlas, manipulujeme a nemáme pak ze svého jednání dobrý pocit. Dostáváme se do konfliktu. Říkáme si, že když se příště  zachováme jinak, bude výsledek lepší. Rádi bychom však prosadili svůj názor, odmítli požadavek, který nám nevyhovuje, ale nevíme jak, neumíme to.  Na semináři se naučíte, jak tyto nepříjemné komunikační situace zvládat a vyřešit je ke spokojenosti všech.

Cíl kurzu

Zvládat konfliktní situace a řešit problémy konstruktivně.

Lektor

 Nasťa Miklová

Nasťa Miklová

Certifikovaná trenérka a kouč v oblasti obchodních a manažerských dovedností s využitím technik NLP. Zaměřuje se na osobnostní, obchodní rozvoj a zvyšování výkonu v různých odvětvích.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro všechny, kteří komunikují s druhými lidmi a chtějí se naučit zvládat konfliktní situace. 

Obsah školení

  • Pochopit, na jakých úrovních komunikujeme, a jak to můžeme využít při jednání
  • Reagovat a umět jednat v emočně vypjatých situacích
  • Rozpoznat počátek konfliktu a řešit jej včas s pozitivním výsledkem
  • Jak komunikovat s různými typy lidí
  • Strategie zvládání konfliktu
  • Pracovat s neoprávněnou kritikou a manipulací
  • Jak správně volit slova, abych dosáhl požadovaného výsledku
  • Zvládat náročné komunikační situace – verbální i neverbální

Informace ke kurzu

"Paní lektorka Nasťa Miklová je žena na svém místě. Obdivuhodná!

Její kurz byl, nebojím se říci to slovo, fascinující!!!"

Jana K.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst