Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KURZ IT SMLOUVY

V rámci školení vysvětlí lektor detailně celý proces nákupu/prodeje software a bude diskutovat tipy pro objednatele i dodavatele, aby proces proběhl bezpečně, jednoduše a efektivně. Začátek školení se zaměřuje na předsmluvní výměnu informací a odpovědnost stran. Následně jsou vysvětleny způsoby, jak lze uzavřít smlouvu (nabídky, objednávky, e-mailová komunikace), zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provozu díla.

 

Cíl kurzu

Cílem školení je vysoce prakticky a na příkladech vysvětlit základní problémy nákupu, vývoje, licencování, implementace a podpory software, tj. celého životního cyklu softwarového díla v podniku, aby se jednotliví objednatelé a dodavatelé dokázali kvalifikovaně rozhodovat v rámci jeho průběhu a dokázali předejít těm největším rizikům a chybám.

Lektor

Mgr. Jiří Císek

Mgr. Jiří Císek

Právník, specialista v oblasti softwarového práva.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro právní odborníky, manažery odpovědné za nákup software a vývojářské IT společnosti.

 

Obsah školení

Obecná pravidla uzavírání smluv:

  • předsmluvní odpovědnost a její hranice,
  • včleňování obchodních podmínek do smluv,
  • způsoby uzavírání smluv,
  • důležité aspekty náhrady škody.

Dohoda o mlčenlivosti (NDA):

  • zákonná ochrana důvěrných informací,
  • důvody a účel NDA,
  • ujednání, která by neměla v NDA chybět.

Analýza a návrh architektury:

  • analýza jako základ objednávky SW,
  • průběh, výsledek a účel analýzy,
  • smlouva o návrhu architektury.

Smlouva o vývoji software:

  • co je dílem v IT,
  • jak prodej SW upravuje zákon,
  • co (ne)umožňuje zákon,
  • záruka za SW dílo, odpovědnost za vady,
  • odpovědnost za komponenty třetích stran,
  • projektové řízení,
  • změnový proces,
  • akceptační kritéria a akceptační testy,
  • licence k software,
  • předatelnost software a zdrojové kódy.

Implementace:

  • smlouva o implementaci software.

Podpora a údržba:

  • servisní smlouva (SLA),
  • jak zajistit dlouhou kontinuitu,
  • podpora, helpdesk,
  • odstraňování incidentů a vliv na provoz,
  • problematika podpory, údržby a ochrany osobních údajů.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

6.11. 2019

Chcete zvýšit svou produktivitu v práci? Dáme vám 5 tipů, jak na to!

Osmihodinová pracovní doba letí jako o závod, což včasné dokončení všech úkolů zrovna neusnadňuje. Pokud tato situace trápí i vás, nemusíte podléhat…

Číst
21.8. 2019

Jak je to s evidencí pracovní doby?

Jen málo které téma bývá tak často předmětem sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci jako evidence pracovní doby. Český zákoník práce přitom hovoří…

Číst
19.8. 2019

SEMESTRÁLNÍ SKUPINOVÉ KURZY ANGLIČTINY

Chcete se opravdu naučit anglicky? Rychle, efektivně a formou, která vás bude bavit?

Číst