Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

IT SMLOUVY

(Kód kurzu: 19124)

V rámci školení vysvětlí lektor detailně celý proces nákupu/prodeje software a tipy pro objednatele i dodavatele, aby proces proběhl bezpečně, jednoduše a efektivně. Začátek školení se zaměřuje na předsmluvní výměnu informací a odpovědnost stran. Následně jsou vysvětleny způsoby, jak lze uzavřít smlouvu (nabídky, objednávky, e-mailová komunikace), zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provozu díla.

 

Cíl kurzu

Cílem školení je vysoce prakticky a na příkladech vysvětlit základní problémy nákupu, vývoje, licencování, implementace a podpory software, tj. celého životního cyklu softwarového díla v podniku, aby se jednotliví objednatelé a dodavatelé dokázali kvalifikovaně rozhodovat v rámci jeho průběhu a dokázali předejít těm největším rizikům a chybám.

Lektor

Mgr. Jiří Císek

Mgr. Jiří Císek

Právník, specialista v oblasti softwarového práva.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro právní odborníky, manažery odpovědné za nákup software a vývojářské IT společnosti.

 

Obsah školení

·         Obecná pravidla uzavírání smluv

o    Předsmluvní odpovědnost a její hranice

o    Včleňování obchodních podmínek do smluv

o    Způsoby uzavírání smluv

o    Důležité aspekty náhrady škody

·         Dohoda o mlčenlivosti (NDA)

o    Zákonná ochrana důvěrných informací

o    Důvody a účel NDA

o    Ujednání, která by neměla v NDA chybět

·         Analýza a návrh architektury

o    Analýza jako základ objednávky SW

o    Průběh, výsledek a účel analýzy

o    Smlouva o návrhu architektury

·         Smlouva o vývoji software

o    Co je dílem v IT

o    Jak prodej SW upravuje zákon

o    Co (ne)umožňuje zákon

o    Záruka za SW dílo, odpovědnost za vady

o    Odpovědnost za komponenty třetích stran

o    Projektové řízení

o    Změnový proces

o    Akceptační kritéria a akceptační testy

o    Licence k software

o    Předatelnost software a zdrojové kódy

·         Implementace

o    Smlouva o implementaci software

·         Podpora a údržba

o    Servisní smlouva (SLA)

o    Jak zajistit dlouhou kontinuitu

o    Podpora, helpdesk

o    Odstraňování incidentů a vliv na provoz

o    Problematika podpory, údržby a ochrany osobních údajů

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst