Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

EKONOMICKÉ MINIMUM PRO NEEKONOMY

(Kód kurzu: 19197)

Ekonomická stránka je důležitým aspektem konkurenceschopné firmy. S dobrým porozuměním ekonomiky firmy může firma včasně reagovat na možné budoucí problémy a s předstihem rozpoznat příčiny ekonomických dopadů manažerských rozhodnutí.  

Cíl kurzu

Na semináři se dozvíte, jak efektivně sledovat a vyhodnocovat náklady, výnosy a ekonomické výsledky vaší firmy. Díky tomuto školení zjistíte, jak si pomocí grafu výkonnosti firmy ujasnit její budoucí ekonomické směřování. Odnesete si přehled prvních kroků pro nastavení úspěšného controllingu.

Lektor

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Finanční ředitelka, spolumajitelka společnosti PADIA, s.r.o. – svět podnikových financí, konzultantka a lektorka ekonomických témat.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pro majitele a manažery menších i středně velkých firem, začínající pracovníky finančních oddělení a pracovníky budoucího oddělení controllingu ve firmě.

Obsah školení

  • Finanční výkazy – účetní versus reálný svět peněz, manažerské přehledy.
  • Ekonomický úspěch firmy – ekonomické ukazatele finančního zdraví.
  • Finanční a nákladový controlling – metodické uchopení ekonomické stránky podnikání.
  • Nastavení controllingu – promítnutí firemních cílů do finančního řízení v controllingovém pojetí.
  • Provázanost rozvahy, výsledovky a cash flow – jak spolu účetní výkazy souvisí v praktickém příkladu.

Metody

Interaktivní výklad – zapojování účastníků, důraz na srozumitelnost. Praktický souvislý příklad. Řízená diskuze – odborná zpětná vazba na podněty účastníků z praxe.

Informace ke kurzu

Poznámka: Vhodné je mít s sebou kalkulačku pro výpočet příkladů.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst