Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

VYBRANÉ FUNKCE MS WORD A MS EXCEL PRO KANCELÁŘSKOU PRAXI

(Kód kurzu: 17187)

Cíl kurzu

Cílem tohoto kurzu speciálně určeného pro asistentky, sekretářky a administrativní pracovníky je seznámení se s klíčovými znalostmi pro vytváření profesionálních dopisů, nabídek, smluv a dalších dokumentů ve Wordu. Dále se dozvíte způsoby práce v Excelu s jednoduchými databázemi, filtrováním, seřazením dat, budete zvládat tvořit jednoduché vzorce a výpočty včetně znázornění formou grafu. V neposlední řadě se dozvíte tipy a triky pro zjednodušení práce.

Lektor

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, sekretářky, administrativní pracovníky.

Obsah školení

Microsoft Word

  • Chytré nastavení dokumentu – nastavení stylů písma pro dokonalý vzhled a snadnou práci s textem
    • Podrobné nastavení stylů textu, vytváření vlastních sofistikovanějších stylů pro texty a tabulky, principy dědičnosti různých vlastností z jednoho stylu do druhého
  • Hromadná korespondence – pro e-maily, papírové dopisy, obálky a štítky
    • Princip, nastavení a využití technologie hromadné korespondence k snadnému využití existujících databází v Excelu pro generování dopisů, smluv a e-mailů
  • Jak efektivně provádět revizní řízení v dokumentu (pro smlouvy atd.) a využívat komentáře a revize
    • Princip a nastavení automatického označení změn prováděných v dokumentu,  přepínání úhlů pohledu dle různých recenzentů, dle stavu dokumentu, dle typu změny
  • Zpětné porovnání veškerého textu ve dvou dokumentech (vhodné pro smlouvy atd.)
    • Detailní dohledání veškerých změn ve dvou verzích téhož dokumentu
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
    • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Wordem
  • Obecné tipy a triky pro různé situace
    • Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze

Microsoft Excel

  • Chytré funkce – výběr nejužitečnějších vestavěných funkcí
    • ​​Rekapitulace základních funkcí a především upozornění na časté chyby, které vznikají při jejich používání
  • Tvorba databázové tabulky
    • Vysvětlení principu vytváření správných tabulek se základními zdrojovými daty, které se následně dají použít pro mnoho účelů – filtrování, řazení, kontingenční tabulky nebo generování hromadné korespondence
  • Automatické filtry
    • Vysvětlení principu a možností filtrování údajů v tabulkách podle mnoha kritérií včetně barev
  • Řazení údajů v tabulkách
    • Vysvětlení principu seřazení tabulek podle jednoho nebo i více kritérií současně
  • Tvorba jednoduchých grafů
    • Vysvětlení principu vzniku grafu, výběr vhodného typu grafu pro různé situace, praktické ukázky tvorby grafu a následné úpravy zdrojových dat a formátu
  • Kontingenční tabulky a grafy
    • Vysvětlení principu a praktické ukázky nastavení vstupních dat, umístění kontingenční tabulky, kombinace několika polí současně, filtrování, formátování a aktualizace
    • Tvorba kontingenčních grafů a jejich nastavení a úpravy
    • Vložení průřezů a datových os
  • Ověření vstupů do buněk a nastavení kritérií
    • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany buněk tak, aby se do nich dala napsat např. jen čísla od 1 do 100 nebo jen určitá jména osob, výrobků atd.
    • Nastavení nápovědy pro uživatele a tvorba vlastních chybových hlášení
  • Zamykání vzorců, listů a sešitů
    • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany vzorců, listů i celých sešitů proti neúmyslným i úmyslným změnám
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
  • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Excelem

    Poznámka:

    Rozsah témat může být operativně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

Informace ke kurzu

Na školení si přineste svůj vlastní notebook! Je to z důvodu maximální efektivity školení, aby vám lektor pomohl vše nacvičit přímo na vaší specifické softwarové a hardwarové konfiguraci. Pokud notebook nevlastníte, prosíme o sdělení, abychom vám mohli připravit naše zařízení. Děkujeme.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst