Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

VYBRANÉ FUNKCE MS WORD A MS EXCEL PRO KANCELÁŘSKOU PRAXI ASISTENTEK, SEKRETÁŘEK A ADMINISTRATIVNÍCH PRACOVNÍKŮ

(Kód kurzu: 18276)

Cílem tohoto kurzu speciálně určeného pro asistentky a administrativní pracovníky je seznámení se s klíčovými znalostmi pro vytváření profesionálních dopisů, nabídek, smluv a dalších dokumentů ve Wordu. Dále se dozvíte způsoby práce s jednoduchými databázemi, filtrování, seřazením dat, budete zvládat tvořit jednoduché vzorce a výpočty včetně znázornění formou grafu. V neposlední řadě se dozvíte tipy a triky pro zjednodušení práce.

 

Lektor

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Obsah školení

Microsoft Word

  • Chytré nastavení dokumentu – nastavení stylů písma pro dokonalý vzhled a snadnou práci s textem
  • Podrobné nastavení stylů textu, vytváření vlastních sofistikovanějších stylů pro texty a tabulky, principy dědičnosti různých vlastností z jednoho stylu do druhého
  • Hromadná korespondence – pro e-maily, papírové dopisy, obálky a štítky
  • Princip, nastavení a využití technologie hromadné korespondence k snadnému využití existujících databází v Excelu pro generování dopisů, smluv a e-mailů
  • Jak efektivně provádět revizní řízení v dokumentu (pro smlouvy atd.) a využívat komentáře a revize
  • Princip automatického označení změn, které jsou v dokumentu prováděny, nastavení, přepínání úhlů pohledu dle různých recenzentů, dle stavu dokumentu, dle typu změny atd.
  • Zpětné porovnání veškerého textu ve dvou dokumentech (vhodné pro smlouvy atd.)
  • Detailní dohledání veškerých změn ve dvou verzích téhož dokumentu
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
  • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Wordem
  • Obecné tipy a triky pro různé situace
  • Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze

 

Microsoft Excel

  • Chytré funkce – výběr nejužitečnějších vestavěných funkcí
  • Rekapitulace základních funkcí a především upozornění na časté chyby, které vznikají při jejich používání
  • Tvorba databázové tabulky
  • Vysvětlení principu vytváření správných tabulek se základními zdrojovými daty, které se následně dají použít pro mnoho účelů – filtrování, řazení, kontingenční tabulky nebo generování hromadné korespondence
  • Automatické filtry
  • Vysvětlení principu a možností filtrování údajů v tabulkách podle mnoha kritérií včetně barev
  • Řazení údajů v tabulkách
  • Vysvětlení principu seřazení tabulek podle jednoho nebo i více kritérií současně.
  • Tvorba jednoduchých grafů
  • Vysvětlení principu vzniku grafu, výběr vhodného typu grafu pro různé situace, praktické ukázky tvorby grafu a následné úpravy zdrojových dat a formátu
  • Kontingenční tabulky a grafy
  • Vysvětlení principu a praktické ukázky nastavení vstupních dat, umístění kontingenční tabulky, kombinace několika polí současně, filtrování, formátování a aktualizace. Tvorba kontingenčních grafů a jejich nastavení a úpravy. Vložení průřezů a datových os
  • Ověření vstupů do buněk a nastavení kritérií
  • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany buněk tak, aby se do nich dala napsat např. jen čísla od 1 do 100 nebo jen určitá jména osob, výrobků atd. Nastavení nápovědy pro uživatele a tvorba vlastních chybových hlášení
  • Zamykání vzorců, listů a sešitů
  • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany vzorců, listů i celých sešitů proti neúmyslným i úmyslným změnám
  • Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
  • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Excelem

 

Poznámka:

Rozsah témat může být operativně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

Informace ke kurzu

Na školení si přineste svůj vlastní notebook!

Je to z důvodu maximální efektivity školení, aby vám lektor pomohl vše nacvičit přímo na Vaší specifické softwarové a hardwarové konfiguraci. Pokud notebook nevlastníte, prosíme o sdělení, abychom Vám mohli připravit naše zařízení. Děkujeme.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst