Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

WORD A EXCEL PRO KANCELÁŘSKOU PRAXI

(Kód kurzu: 19090)

Cílem tohoto kurzu speciálně určeného pro asistentky a administrativní pracovníky je seznámení se s klíčovými znalostmi pro vytváření profesionálních dopisů, nabídek, smluv a dalších dokumentů ve Wordu. Dále se dozvíte způsoby práce s jednoduchými databázemi, filtrování, seřazením dat, budete zvládat tvořit jednoduché vzorce a výpočty včetně znázornění formou grafu. V neposlední řadě se dozvíte tipy a triky pro zjednodušení práce.

Lektor

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro všechny, kdo potřebují zlepšit práci s wordem a excelem, speciálně pak pro asistentky a administrativní pracovníky.

Obsah školení

  • Vytváření profesionálních dopisů, nabídek, smluv a dalších dokumentů
  • Způsoby práce s jednoduchými databázemi
  • Filtrování
  • Seřazením dat
  • Jednoduché vzorce a výpočty
  • Grafy
  • Tipy a triky pro efektivní práci

Informace ke kurzu

Na školení si přineste svůj vlastní notebook.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

19.2. 2019

GDPR

Necelý rok od spuštění GDPR splňuje požadavky 59 % firem. Co jim přineslo?

Číst
16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst