Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

MS OFFICE PRO PERSONALISTY A PRACOVNÍKY PERSONÁLNÍCH ODDĚLENÍ

(Kód kurzu: 19097)

Cíl kurzu

Účastníci kurzu se naučí důležité funkce z programů Microsoft Excel a Word, které jim pomohou kvalitně zvládat potřebnou agendu pro výkon jejich činnosti. Již nikdy se vám nestane, že zapomenete na pravidelná školení, certifikace a zákonné povinnosti u spravovaných zaměstnanců. Vytváření dopisů, pracovních smluv, výsledků výběrových řízení, napomenutí, výpovědí a jiných dokumentů bude velmi snadné s využitím napojení na vaše databáze. Rovněž budete schopni vytvářet nejrůznější statistiky a reporty pro management.

Lektor

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Obsah školení

Microsoft Excel

 

Chytré funkce – výběr nejužitečnějších vestavěných funkcí

  • Rekapitulace základních funkcí a především upozornění na časté chyby, které vznikají při jejich používání

Tvorba databázové tabulky

  • Vysvětlení principu vytváření správných tabulek se základními zdrojovými daty, které se následně dají použít pro mnoho účelů – filtrování, řazení, kontingenční tabulky nebo generování hromadné korespondence

Automatické filtry

  • Vysvětlení principu a možností filtrování údajů v tabulkách podle mnoha kritérií včetně barev

Řazení údajů v tabulkách

  • Vysvětlení principu seřazení tabulek podle jednoho nebo i více kritérií současně.

Tvorba jednoduchých grafů

  • Vysvětlení principu vzniku grafu, výběr vhodného typu grafu pro různé situace, praktické ukázky tvorby grafu a následné úpravy zdrojových dat a formátu

Kontingenční tabulky a grafy

  • Vysvětlení principu a praktické ukázky nastavení vstupních dat, umístění kontingenční tabulky, kombinace několika polí současně, filtrování, formátování a aktualizace.
  • Tvorba kontingenčních grafů a jejich nastavení a úpravy
  • Vložení průřezů a datových os

Ověření vstupů do buněk a nastavení kritérií

  • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany buněk tak, aby se do nich dala napsat např. jen čísla od 1 do 100 nebo jen určitá jména osob, výrobků atd.
  • Nastavení nápovědy pro uživatele a tvorba vlastních chybových hlášení

Zamykání vzorců, listů a sešitů

  • Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany vzorců, listů i celých sešitů proti neúmyslným i úmyslným změnám

Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek

  • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Excelem

 

Microsoft Word

 

Chytré nastavení dokumentu – nastavení stylů písma pro dokonalý vzhled a snadnou práci s textem

  • Podrobné nastavení stylů textu, vytváření vlastních sofistikovanějších stylů pro texty a tabulky, principy dědičnosti různých vlastností z jednoho stylu do druhého

Hromadná korespondence – pro e-maily, papírové dopisy, obálky a štítky

  • Princip, nastavení a využití technologie hromadné korespondence k snadnému využití existujících databází v Excelu pro generování dopisů, smluv a e-mailů

Jak efektivně provádět revizní řízení v dokumentu (pro smlouvy atd.) a využívat komentáře a revize

  • Princip automatického označení změn, které jsou v dokumentu prováděny, nastavení, přepínání úhlů pohledu dle různých recenzentů, dle stavu dokumentu, dle typu změny atd.

Zpětné porovnání veškerého textu ve dvou dokumentech (vhodné pro smlouvy atd.)

  • Detailní dohledání veškerých změn ve dvou verzích téhož dokumentu

Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek

  • Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Wordem

Obecné tipy a triky pro různé situace

  • Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze

Informace ke kurzu

Na školení si přineste svůj vlastní notebook!

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst