Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

LOGISTIKA NÁKUPU A ŘÍZENÍ ZÁSOB

(Kód kurzu: 16125)

Lektor

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Poradce v oblasti logistiky, viceprezident Logistické akademie, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno všem, kteří chtějí mít přehled o specifických metodách řízení zásob, chtějí rozumět principům moderních systémů zásobování a potřebují umět provádět účinnou kategorizaci (klasifikaci) zásob, nejen nakupovaných komponent, ale také nedokončené a hotové výroby, náhradních dílů apod. - manažerům logistiky, pracovníkům z oblasti nákupu a plánování výroby, vedoucím skladů…

Obsah školení

chybí položky? Nakupujete díly podle skutečné potřeby, v požadovaných množstvích a termínech? Máte jasno v tom, kolik by těch zásob optimálně mělo být?

Vše kolem strategického i operativního nákupu, moderní koncepty SCM (Supplay Chain management), ale i řízení zásob nejen těch nakupovaných – to jsou témata tohoto velmi žádaného a úspěšného kurzu.

Co nejpraktičtějším způsobem se zabýváme celou škálou aktuálních otázek od stanovování pojistných zásob přes optimalizaci objednacích režimů až po měření kvality předpovědi poptávky.

  • Cíle logistiky řízení zásob
  • Jak správně identifikovat a používat kritéria pro kategorizaci (klasifikaci) zásob
  • Jak analyzovat stávající systémy řízení zásob z hlediska jejich ekonomičnosti
  • Jak stanovovat ekonomicky optimální nákupní a výrobní dávky pro doplňování zásob
  • Jak počítat a udržovat pojistné zásoby v rámci modelů SIC (Statistical Inventory Control)
  • Kanban (podmínky pro nasazení a výpočty parametrů)
  • Jak efektivně volit vhodný systém pro doplňování zásob podle jejich účelu a charakteru
  • Jak vyhodnocovat ekonomiku konkrétního systému doplňování zásob
  • Jaké jsou principy a možnosti nákupního marketingu
  • Jak efektivně organizovat operativní nákup
  • Jak správně definovat rozhraní mezi operativním a strategickým nákupem
  • Jak sestavovat matici strategického postavení firmy na nákupním trhu
  • Práce v rámci konceptů SCM (Supply Chain Management)


Informace ke kurzu

POZOR! VÝUKA PROBÍHÁ PRVNÍ DEN OD 9 DO 16 HODIN, DRUHÝ DEN OD 8 DO 15 HODIN

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst