Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK ÚSPĚŠNĚ VYJEDNÁVAT S DODAVATELI

(Kód kurzu: 16147)

Cíl kurzu

Jak Vám tento seminář pomůže hned při dalším jednání: Pod vedením zkušeného lektora s dlouholetou nákupní praxí se dozvíte: • jak se na jednání připravit a vést jej • jak dosáhnout vytýčeného cíle • jak vyjednávat ve slabé pozici/obtížných situacích • jak vytvořit, uspořádat a přednést pádné argumenty, které vám pomohou přesvědčit ostatní mnohem lépe, než byste čekali • které argumenty na dodavatele platí • nebudete jednání protahovat řečmi, které nepřináší žádný výsledek • získáte praktické poznatky na zlepšení svých vyjednávacích schopností

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Má dlouholetou praxi jako nákupní manažer v prostředí českých i zahraničních společností, věnuje se e-Procurementu a poradenské činnosti zaměřené na oblast nákupu, dále spolupracuje se vzdělávacími společnostmi jako lektor kurzů zaměřených na problematiku nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Profesionální nákupčí různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti. Je určen i pro začínající pracovníky, kteří mají zájem vzdělávat se kariérově růst.

Obsah školení

Jak to, že někteří nákupčí se podívají na dodavatele, vyslechnou si jej a vědí, jak na něj zapůsobit? Jak to, že jim stačí říct několik správných slov, aby dosáhli toho, co potřebují? Správně totiž odhadnou, jaké argumenty na partnera zapůsobí a mistrně toho umějí využít. A totéž se můžete naučit i vy.

Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat, a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu. Dobrý vyjednávač musí ovládat celou řadu dovedností, na kterých závisí konečný výsledek vyjednávání. Musí umět úspěšně komunikovat, vhodně sladit schopnost mluvit a naslouchat. Musí být schopen vhodně zvolit strategii a taktiku jednání. Dále musí znát sebe sama i protistranu. V průběhu jednání musí být schopen zjistit, čeho je schopen dosáhnout a adekvátně změnit cíl. V neposlední řadě se musí umět na jednání dobře připravit, znát potřeby a strategii nákupu. Těmto klíčovým faktorům se v průběhu semináře Jak úspěšně vyjednávat s dodavateli budeme věnovat.

Co se dále dozvíte:

  • Jaké jsou zásady úspěšného vyjednávání v nákupu
  • S čím úspěšné vyjednávání úzce souvisí
  • Jaké jsou postoje dobrého nákupčího
  • Ukážeme si příklady vyjednávacích strategií
  • Jak rychle rozpoznat, s kým jednáte a jakou taktiku zvolit
  • Podíváme se na příklady vyjednávacích taktik
  • Zaměříme se na argumentaci nákupčího
  • Jak kombinovat různé styly vyjednávání
  • Jaké jsou fáze vyjednávání a jaký je jejich význam
  • Osvojíme si umění mluvit, naslouchat a klást otázky
  • Jaká jsou pravidla úspěšné komunikace
  • Představíme si postup vyjednávání v obtížných situacích
  • Při řešení případové studie na téma výběr dodavatele a vyjednávání s ním si uděláte představu, jaké jsou vaše silné a slabé stránky


Metody

Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.

Informace ke kurzu

Na tento kurz volně navazuje seminář 17. 10. 2016 - Praktický trénink vyjednávání s dodavateli, na kterém si získané dovednosti a znalosti procvičíte.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst