Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

VYJEDNÁVÁNÍ, ARGUMENTACE, PŘESVĚDČOVÁNÍ - pro profese z oblasti logistiky

(Kód kurzu: 16190)

Cíl kurzu

Naučit se: • Umění zvládat situace, během kterých potřebujeme dodavatele a pracovníky získat, přesvědčit je • Způsoby argumentace, jakou techniku zvolit, jak postupovat • Připravit na konkrétní situace • Zvolit správnou techniku v konkrétní situaci s konkrétním partnerem • Zvládat námitky komunikačního partnera

Lektor

Mgr. Bc. Pavel Vyvijal

Mgr. Bc. Pavel Vyvijal

Trenér a lektor komunikačních, manažerských, obchodních a prezentačních dovedností, kouč, moderátor – facilitátor a poradce, má pedagogicko - psychologické a ekonomické vzdělání, je majitelem vzdělávací společnosti.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Pracovníky nákupu, logistické manažery, vedoucí skladu, vedoucí administrativy, vedoucí logistické výroby, směnové mistry, manažery dopravy, dispečery dopravy, ostatní vedoucí zaměstnance v logistice a dopravě.

Obsah školení

Vyjednávání, argumentace, přesvědčování - součást každodenní praxe logistiků. Jak to zvládnout ku prospěchu všech?

  • Fáze vyjednávání – příprava, diskuse, návrhy, dohoda – případové studie
  • Postup podle typu komunikačního partnera – trénink se zpětnou vazbou
  • Technika vah – trénink se zpětnou vazbou
  • Příprava argumentů – trénink se zpětnou vazbou
  • „Zlatá“ pravidla pro vyjednávání
  • Asertivní techniky pro přesvědčování – trénink se zpětnou vazbou
  • Možné výsledky vyjednávání
  • Principy zásady a taktiky vyjednávání – trénink se zpětnou vazbou
  • Zakotvení (nabídka a protinabídka) – trénink se zpětnou vazbou
  • Postupy (soupeření, kooperace, „win – win“) – trénink se zpětnou vazbou
  • Vyjednávání s různými typy dodavatelů, pracovníků – trénink se zpětnou vazbou

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst