Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

VYJEDNÁVÁNÍ, ARGUMENTACE, PŘESVĚDČOVÁNÍ - pro profese z oblasti logistiky

(Kód kurzu: 17013)

Cíl kurzu

Naučit se: - Umění zvládat situace, během kterých potřebujeme dodavatele a pracovníky získat, přesvědčit je - Způsoby argumentace, jakou techniku zvolit, jak postupovat - Připravit na konkrétní situace - Zvolit správnou techniku v konkrétní situaci s konkrétním partnerem - Zvládat námitky komunikačního partnera

Pro koho je kurz určen

Pracovníky nákupu, logistické manažery, vedoucí skladu, vedoucí administrativy, vedoucí logistické výroby, směnové mistry, manažery dopravy, dispečery dopravy, ostatní vedoucí zaměstnance v logistice a dopravě.

Obsah školení

Vyjednávání, argumentace, přesvědčování - součást každodenní praxe logistiků. Jak to zvládnout ku prospěchu všech? - Fáze vyjednávání – příprava, diskuse, návrhy, dohoda – případové studie - Postup podle typu komunikačního partnera – trénink se zpětnou vazbou - Technika vah – trénink se zpětnou vazbou - Příprava argumentů – trénink se zpětnou vazbou - „Zlatá“ pravidla pro vyjednávání - Asertivní techniky pro přesvědčování – trénink se zpětnou vazbou - Možné výsledky vyjednávání - Principy zásady a taktiky vyjednávání – trénink se zpětnou vazbou - Zakotvení (nabídka a protinabídka) – trénink se zpětnou vazbou - Postupy (soupeření, kooperace, „win – win“) – trénink se zpětnou vazbou - Vyjednávání s různými typy dodavatelů, pracovníků – trénink se zpětnou vazbou

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst