Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

CONTROLLING LOGISTICKÝCH NÁKLADŮ A TVORBA KPI

(Kód kurzu: 17088)

Cíl kurzu

Umíte vyčíslit náklady firemních logistických procesů? Chcete se naučit vyhodnocovat efektivitu logistických nákladů a nastavovat vhodná regulační opatření? Chcete umět efektivně komunikovat s oddělením firemního controllingu? Jak stanovovat rozhodovací kritéria pro outsourcing logistiky? • Seznámení s efektivními metodami controllingového přístupu v pohledu na celý logistický řetěz (nákup, skladování materiálu, vnitropodnikovou manipulaci, expediční a distribuční činnosti) pomocí vhodných ukazatelů. Vysvětlení je doprovázeno řadou příkladů z praxe a řešením případové studie. • Co nepraktičtějším způsobem se zabýváme sledováním nákladů a jejich interpretací na základě controllingového přístupu.

Pro koho je kurz určen

Všem, kteří se podílejí na řízení logistických procesů, chtějí znát metodiku určování vzniku přidané hodnoty v procesech a umět tyto procesy efektivně řídit a prezentovat výsledky procesů ve vhodné formě. Vhodné také pro pracovníky firemního oddělení controllingu pro rozlišení účelu reporting a controllingu.

Obsah školení

- Základní podnikové ekonomické ukazatele - Prezentace rozdílu mezi controllingem a reportingem - Efektivní podnikový logistický systém - Plánování logistických výkonů, posuzování vzniklých odchylek - Vyhodnocování podnikové logistické strategie, posouzení formou benchmarkingu - Jak mapovat vznik přidané hodnoty - Jak stanovovat ukazatele výkonu pracovníků, strojů a zařízení - Jak získat jistotu podloženou měřením efektivity procesů pro komunikaci s firemním controllingem - Jak vhodně a jednoduše prezentovat výsledky procesů - Metodika stanovení KPI logistických procesů a jejich zavádění do praxe

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst