Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

CONTROLLING LOGISTICKÝCH NÁKLADŮ A TVORBA KPI

(Kód kurzu: 17088)

Cíl kurzu

Umíte vyčíslit náklady firemních logistických procesů? Chcete se naučit vyhodnocovat efektivitu logistických nákladů a nastavovat vhodná regulační opatření? Chcete umět efektivně komunikovat s oddělením firemního controllingu? Jak stanovovat rozhodovací kritéria pro outsourcing logistiky? • Seznámení s efektivními metodami controllingového přístupu v pohledu na celý logistický řetěz (nákup, skladování materiálu, vnitropodnikovou manipulaci, expediční a distribuční činnosti) pomocí vhodných ukazatelů. Vysvětlení je doprovázeno řadou příkladů z praxe a řešením případové studie. • Co nepraktičtějším způsobem se zabýváme sledováním nákladů a jejich interpretací na základě controllingového přístupu.

Pro koho je kurz určen

Všem, kteří se podílejí na řízení logistických procesů, chtějí znát metodiku určování vzniku přidané hodnoty v procesech a umět tyto procesy efektivně řídit a prezentovat výsledky procesů ve vhodné formě. Vhodné také pro pracovníky firemního oddělení controllingu pro rozlišení účelu reporting a controllingu.

Obsah školení

- Základní podnikové ekonomické ukazatele - Prezentace rozdílu mezi controllingem a reportingem - Efektivní podnikový logistický systém - Plánování logistických výkonů, posuzování vzniklých odchylek - Vyhodnocování podnikové logistické strategie, posouzení formou benchmarkingu - Jak mapovat vznik přidané hodnoty - Jak stanovovat ukazatele výkonu pracovníků, strojů a zařízení - Jak získat jistotu podloženou měřením efektivity procesů pro komunikaci s firemním controllingem - Jak vhodně a jednoduše prezentovat výsledky procesů - Metodika stanovení KPI logistických procesů a jejich zavádění do praxe

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst