Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU

(Kód kurzu: 18054)

Strategický nákup nevede pouze ke snížení dodavatelských cen. Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a času, od správného a bezpečného dodavatele. Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory, na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, na snížení nákupního rizika, podporuje inovace a vývoj. Tímto podstatným způsobem přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě ke zvýšení její hodnoty.

Cíl kurzu

Jak Vám tento seminář pomůže ve vaší nákupní praxi:

  • Získáte informace a praktické dovednosti pro zavedení a používání nástrojů strategického řízení nákupu
  • Naučíte se používat metody optimalizace procesu nákupu a snižování jeho nákladů
  • Naučíte se aplikovat jednoduchou metodiku pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a jejich odpovědností 

Co se dozvíte:

  • Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč
  • Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
  • Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost
  • Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu
  • Proč je důležité rozdělení nakupovaného zboží a služeb
  • Jaké faktory ovlivňují strategii nákupu 
  • Jak optimálně nastavit strategie nákupu
  • Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi
  • Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu
  • Jak zvýšit úroveň jeho vnímání v očích interních zákazníků
  • Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen 

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Má dlouholetou praxi jako nákupní manažer v prostředí českých i zahraničních společností, věnuje se e-Procurementu a poradenské činnosti zaměřené na oblast nákupu, dále spolupracuje se vzdělávacími společnostmi jako lektor kurzů zaměřených na problematiku nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí, střední a vyšší management společností všech velikostí. Pro všechny, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen pro referenty nákupu, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst. 

Metody

Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst