Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU

(Kód kurzu: 18054)

Strategický nákup nevede pouze ke snížení dodavatelských cen. Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a času, od správného a bezpečného dodavatele. Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory, na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, na snížení nákupního rizika, podporuje inovace a vývoj. Tímto podstatným způsobem přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě ke zvýšení její hodnoty.

Cíl kurzu

Jak Vám tento seminář pomůže ve vaší nákupní praxi:

  • Získáte informace a praktické dovednosti pro zavedení a používání nástrojů strategického řízení nákupu
  • Naučíte se používat metody optimalizace procesu nákupu a snižování jeho nákladů
  • Naučíte se aplikovat jednoduchou metodiku pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a jejich odpovědností 

Co se dozvíte:

  • Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč
  • Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
  • Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost
  • Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu
  • Proč je důležité rozdělení nakupovaného zboží a služeb
  • Jaké faktory ovlivňují strategii nákupu 
  • Jak optimálně nastavit strategie nákupu
  • Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi
  • Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu
  • Jak zvýšit úroveň jeho vnímání v očích interních zákazníků
  • Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen 

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Má dlouholetou praxi jako nákupní manažer v prostředí českých i zahraničních společností, věnuje se e-Procurementu a poradenské činnosti zaměřené na oblast nákupu, dále spolupracuje se vzdělávacími společnostmi jako lektor kurzů zaměřených na problematiku nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí, střední a vyšší management společností všech velikostí. Pro všechny, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen pro referenty nákupu, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst. 

Metody

Výklad, aktivní zapojení a diskuze účastníků, praktické řešení případové studie.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst