Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK ÚSPĚŠNĚ VYJEDNÁVAT S DODAVATELI

(Kód kurzu: 19135)

Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat, a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu.

Dobrý vyjednávač musí ovládat celou řadu dovedností, na kterých závisí konečný výsledek vyjednávání. Musí umět efektivně komunikovat, vhodně sladit schopnost mluvit a naslouchat. Musí být schopen vhodně zvolit strategii a taktiku jednání. Dále musí znát sebe sama i protistranu.

V průběhu jednání musí dokázat zjistit, čeho je schopen dosáhnout, a adekvátně změnit cíl. V neposlední řadě se musí umět na jednání dobře připravit. Těmto klíčovým faktorům se budeme věnovat v průběhu semináře Vyjednávání s dodavateli.

Cíl kurzu

Pod vedením zkušeného lektora s dlouholetou praxí se dozvíte:

  •  Jak se na jednání správně připravit a vést jej.
  •  Jak dosáhnout vytyčeného cíle.
  •  Jak vyjednávat ve slabé pozici/obtížných situacích.
  •  Které argumenty na dodavatele platí.
  •  Jak jednání neprotahovat řečmi, které nepřinášejí výsledek.
  •  Jaké jsou praktické poznatky pro zlepšení vašich vyjednávacích schopností.
  •  Jak vytvořit, uspořádat a přednést pádné argumenty, které vám pomohou přesvědčit ostatní mnohem lépe, než byste čekali.
  •  Poznáte svůj vlastní styl a seznámíte se s principy úspěšného vyjednávání.
  •  Získáte praktické poznatky pro zlepšení svých vyjednávacích schopností.
  •  Budeme pracovat na tom, abyste své názory dokázali náležitě a logicky prezentovat a uměli je přesvědčivě obhájit.

Lektor

 Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Má dlouholetou praxi jako nákupní manažer v prostředí českých i zahraničních společností, věnuje se e-Procurementu a poradenské činnosti zaměřené na oblast nákupu, dále spolupracuje se vzdělávacími společnostmi jako lektor kurzů zaměřených na problematiku nákupu.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Tento seminář je určen nákupním profesionálům různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti, a stejně je určen i pro začínající pracovníky, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst.

Obsah školení

  • Jaké jsou zásady úspěšného vyjednávání.
  • S čím úspěšné vyjednávání úzce souvisí.
  • Jaké jsou postoje dobrého nákupčího.
  • Jak rychle rozpoznat, s kým jednáte.
  • Jak kombinovat různé styly vyjednávání.
  • Ukážeme si příklady vyjednávacích strategií.
  • Podíváme se na příklady vyjednávacích taktik.
  • Zaměříme se na argumentaci nákupčího.
  • Osvojíte si umění mluvit, naslouchat a klást otázky.
  • Představíme si postup vyjednávání v obtížných situacích.
  • Uvědomíte si svoje nedostatky a naopak budete umět využívat svoje přednosti.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst