Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

VYJEDNÁVÁNÍ, ARGUMENTACE, PŘESVĚDČOVÁNÍ - ZAMĚŘENO NA LOGISTIKY

(Kód kurzu: 19165)

Kurz povede účastníky k umění zvládat situace, kdy potřebujeme dodavatele a pracovníky získat, přesvědčit je:

  • Jak argumentovat v takové chvíli, jakou techniku zvolit, jak postupovat.
  • Naučit se připravit na konkrétní situace.
  • Zvolit správnou techniku v konkrétní situaci s konkrétním partnerem.
  • Umět zvládat námitky komunikačního partnera.

Lektor

Mgr. Bc. Pavel Vyvijal

Mgr. Bc. Pavel Vyvijal

Trenér a lektor komunikačních, manažerských, obchodních a prezentačních dovedností, kouč, moderátor – facilitátor a poradce, má pedagogicko - psychologické a ekonomické vzdělání, je majitelem vzdělávací společnosti.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

  • Pracovníky nákupu a všechny manažerské pozice
  • Logistické manažery
  • Vedoucí skladu, vedoucí administrativy
  • Vedoucí logistické výroby
  • Směnové mistry
  • Manažery dopravy
  • Dispečery dopravy
  • Ostatní vedoucí zaměstnance v logistice a dopravě

Obsah školení

  • Fáze vyjednávání – příprava, diskuse, návrhy, dohoda – případové studie,
  • Postup podle typu komunikačního partnera – trénink se zpětnou vazbou,
  • Technika vah – trénink se zpětnou vazbou,
  • Příprava argumentů – trénink se zpětnou vazbou,
  • „Zlatá“ pravidla pro vyjednávání,
  • Asertivní techniky pro přesvědčování – trénink se zpětnou vazbou,
  • Možné výsledky vyjednávání,
  • Principy zásady a taktiky vyjednávání – trénink se zpětnou vazbou,
  • Zakotvení (nabídka a protinabídka) – trénink se zpětnou vazbou,
  • Postupy (soupeření, kooperace, „win – win“) – trénink se zpětnou vazbou,
  • Vyjednávání s různými typy dodavatelů, pracovníků – trénink se zpětnou vazbou

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.6. 2019

S červnem přichází změny v oddlužení. Začíná platit novela insolvenčního zákona

1. června začala platit novela insolvenčního zákona. Mění se podmínky pro oddlužení. Jak se změny dotknou zaměstnavatelů?

Číst
9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst