Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZAČÍNAJÍCÍ MANAŽER

(Kód kurzu: 19013)

Start nového nebo nově jmenovaného manažera je vždy náročný. Co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Jak stanovit a plnit cíle? Jaký styl řízení a vedení je předpokladem největšího úspěchu? Jak správně vést lidi ke splnění cílů a k výkonu? Jak komunikovat s různými typy lidí? To vše uslyšíte a natrénujete pod vedením zkušené a vyhledávané lektorky Zdeňky Brázdové. 

Cíl kurzu

Připravit manažery na bezproblémové vykonávání této pozice, poskytnout jim ucelený přehled a propojení všech nezbytných prvních kroků ve funkci, naučit základním manažerským dovednostem, zásadám vedení lidí, procvičit efektivní komunikaci s podřízenými. 

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Začínající manažery všech oborů a úrovní nebo pro manažery, kteří jsou na této pozici krátce. Pro manažery nově přicházející i pro „vzešlé“ z týmu. Kurz je vhodný také jako příprava manažerských talentů ve firmách. 

Obsah školení

Osobnost manažera

  • manažerské kompetence
  • manažerská odpovědnost
  • budování autority - zdroje autority a jejich ovlivňování

Kroky po převzetí manažerské práce

  • správná racionální analýza výchozí situace
  • stanovení cílů a jejich prezentace podřízeným, správná cesta k jejich dosažení
  • rozvíjení klíčových vztahů
  • správná racionální analýza výchozí situace
  • stanovení cílů

Budování manažerských návyků

  • získávání informací, jejich strukturování a vyhodnocení
  • stanovování priorit, řízení času
  • styly vedení - pomocí jakého stylu dosáhnu největších úspěchů
  • vedení porad a prezentace

Zásady pro řízení a vedení lidí, efektivní práce s týmem, podpora řízení pracovního výkonu

  • zásady efektivní komunikace s podřízenými
  • řízení pracovního výkonu
  • zadávání úkolů, zpětná vazba
  • hodnocení pracovníků, zpětná vazba
  • motivace jednotlivců a týmu k výkonu
  • řešení konfliktů

Upozornění na chyby, které manažeři na startu dělají

Metody

Seminář s diskusí, individuální cvičení a testy, skupinové diskuze, praktický nácvik, vytvoření vlastního akčního plánu nástupu – převzetí manažerské pozice.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst