Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

EFEKTIVNÍ PROVÁDĚNÍ ZMĚN VE FIRMÁCH

(Kód kurzu: 19134)

Každá změna má svá pravidla. U každé změny, kterou chci ve firmě udělat, bych měl dodržovat určitá pravidla, aby se ze mě nestal „kutil“. Kutil je charakteristický tím, že když chce něco udělat, tak to „nějak“ udělá (a třeba i s nejlepším vědomím a svědomím). Ve většině případů je výsledek „nějaký“. A za chvíli si řekne, že by se to mělo „nějak“ změnit a tak to „nějak změní“ a výsledek je zase „nějaký“. Tak bych mohl pokračovat dál a dál.

V případech, kdy firma má svou vizi a v souladu s ní jednotlivé cíle, pak má smysl, aby změny/inovace v nákupech, prodejích, motivacích zaměstnanců apod. byly řešeny systematicky, protože prostřednictvím toho, si firma zvyšuje pravděpodobnost, že výsledek nebude „nějaký“, ale takový, jaký by měl být.

Na každou změnu procesů ve firmě (inovace produktu/služby, nákup nové technologie do výroby, nový princip motivace zaměstnanců, rozšíření obchodních cest apod. ) je výhodné se dívat jako na projekt a každý projekt, aby byl úspěšný, má své „zákonitosti“. A právě o tom, jak řídit a úspěšně uřídit tyto změny, je tento kurz.

 

Cíl kurzu

  • Rozpoznat potenciál pro zlepšení u současných procesů – mohu na něm něco zefektivnit?
  • Nastavit efektivní postupy pro bezpečné řízení změn procesů
  • Pochopit a umět prakticky použít principy projektové řízení v reálném světě firmy, ve které pracuji
  • Uvědomit si potenciál ve zvýšení zisku při řízení změn 

Lektor

Ing. David Fuchs

Ing. David Fuchs

Ing. David Fuchs, působí jako interim manager a konzultant v oblastech řízení firem a start-upů. Ve firmách se zaměřuje zejména na oblasti finanční, obchodní a řízení lidských zdrojů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vedoucí pracovníky na všech řídících stupních, kteří chtějí měnit procesy ve firmě.

Obsah školení

  • Vyjadřování při definování nastavených procesů
  • Motivace pracovníků při změnách procesů – na praktických příkladech
  • Práce s predikcemi budoucího vývoje po změnách – co mohu očekávat a jak předcházet neúspěchu a eliminovat jej ve svých předpovědích
  • Případové studie – efektivnější procesy a řízení jejich změn a predikce
  • Základní principy projektového řízení – co by měl projekt obsahovat, jak jej správně nastavit a komunikovat
  • Jedinec a komunikace jako nedílná součást úspěšného projektu
  • Delegování úkolů a zpětná vazba
  • Nastavení kontrolních bodů v projektech a řešení problémových situací
  • Vyhodnocení úspěchu a neúspěchu ve všech fázích projektu

Metody

  • Kurz probíhá s aktivním zapojením všech účastníků na případových studiích. Kurz kombinuje teoretické znalosti s praktickými dovednostmi účastníků.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst