Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

KRIZOVÝ MANAGEMENT A ŘÍZENÍ ZMĚN V DOBĚ BLAHOBYTU

(Kód kurzu: 19134)

Cílem kurzu je získání praktického pohledu na krizový management jako nástroje pro zvýšení efektivity firem a osvojení si znalostí o jednotlivých aspektech krize v rámci firmy. Součástí krizového managementu je také znalost v pravidlech řízení změn.

Cíl kurzu

  • Získáte znalost o různých podobách a fázích krize firmy a jaké jsou možnosti řešení
  • Naučíte se identifikovat prvotní náznaky rodící se krize
  • Dozvíte se, jaké jsou faktory úspěšného zvládnutí krize a postupy, jak efektivně procházet změnami ve firmě
  • Budete vědět, jak komunikačně zvládnout krizové situace

Lektor

Ing. David Fuchs

Ing. David Fuchs

Ing. David Fuchs, působí jako interim manager a konzultant v oblastech řízení firem a start-upů. Ve firmách se zaměřuje zejména na oblasti finanční, obchodní a řízení lidských zdrojů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Střední a vyšší management firem

Obsah školení

  • Příčiny a identifikace krize ve firmě
  • Stanovování priorit pro řešení krize
  • Tvorba krizového plánu a KPI's v krizových scénářích
  • Identifikace a předcházení rizikům při řízení změn
  • Krizová komunikace ve firmě
  • Praktické využití myšlenkových map při změnách
  • Diskuze nad otázkami účastníků

Metody

  • Kurz probíhá s aktivním zapojením všech účastníků na případových studiích. Kurz kombinuje teoretické znalosti s praktickými dovednostmi účastníků.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

19.6. 2019

Rozhodnuto. Snížily se exekuční srážky ze mzdy. Ale ne všem.

25.6. otevíráme kurz SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE, INSOLVENCE ZAMĚSTNANCE, OSOBNÍ BANKROT 2019

Číst
9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst