Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZAČÍNAJÍCÍ MANAŽER

(Kód kurzu: 19188)

Cíl kurzu

Připravit manažery na bezproblémové vykonávání této pozice, poskytnout jim ucelený přehled a propojení všech nezbytných prvních kroků ve funkci, naučit základním manažerským dovednostem, zásadám vedení lidí, procvičit efektivní komunikaci s podřízenými.

Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová

PhDr. Zdeňka Brázdová

Individuální kouč managementu a managementu lidských zdrojů, certifikovaná lektorka a konzultantka manažerských dovedností, řízení lidských zdrojů, obchodních dovedností a kurzů osobního rozvoje.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Určeno pro začínající manažery všech oborů a úrovní nebo pro manažery, kteří jsou na této pozici krátce. Pro manažery nově přicházející i pro „vzešlé“ z týmu. Kurz je vhodný také jako příprava manažerských talentů ve firmách.

Obsah školení

Start nového nebo nově jmenovaného manažera je vždy náročný. Co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Jak stanovit a plnit cíle? Jaký styl řízení a vedení je předpokladem největšího úspěchu? Jak správně vést lidi ke splnění cílů a k výkonu? Jak komunikovat s různými typy lidí? To vše uslyšíte a natrénujete pod vedením zkušené a vyhledávané lektorky PhDr. Zdeňky Brázdové.
 

  • Osobnost manažera
    • manažerské kompetence
    • manažerská odpovědnost
    • budování autority
  • Kroky po převzetí manažerské práce
    • správná racionální analýza výchozí situace
    • stanovení cílů a jejich prezentace podřízeným, správná cesta k jejich dosažení
    • rozvíjení klíčových vztahů
    • správná racionální analýza výchozí situace
    • stanovení cílů
  • Budování manažerských návyků
    • získávání informací, jejich strukturování a vyhodnocení
    • stanovování priorit, řízení času
    • styly vedení - pomocí jakého stylu dosáhnu největších úspěchů
    • vedení porad a prezentace
  • Zásady pro řízení a vedení lidí, efektivní práce s týmem, podpora řízení pracovního výkonu
    • zásady efektivní komunikace s podřízenými
    • řízení pracovního výkonu
    • zadávání úkolů, zpětná vazba
    • hodnocení pracovníků, zpětná vazba
    • motivace jednotlivců a týmu k výkonu
    • řešení konfliktů
  • Upozornění na chyby, které manažeři na startu dělají

Metody

Seminář s diskusí, individuální cvičení a testy, skupinové diskuze, praktický nácvik, vytvoření vlastního akčního plánu nástupu – převzetí manažerské pozice.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

4.6. 2019

S červnem přichází změny v oddlužení. Začíná platit novela insolvenčního zákona

1. června začala platit novela insolvenčního zákona. Mění se podmínky pro oddlužení. Jak se změny dotknou zaměstnavatelů?

Číst
9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst