Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

(Kód kurzu: 17040)

Cíl kurzu

- Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie - Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích - Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu - Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity

Pro koho je kurz určen

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Obsah školení

Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry vašich on-line projektů? Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte jak to efektivně udělat? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání? Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu. - Přehled trendů v on-line marketingu - Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií - Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas - Sestavení jednoduchého business plánu - Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst