Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

SPRÁVA FIREMNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU

(Kód kurzu: 18154)

Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to? Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku, na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu.Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager a jak s ním pracovat.

Cíl kurzu

Po absolvování se budete orientovat v prostředí Facebooku i Business Manageru, budete schopní vytvořit příspěvek včetně grafiky, naplánovat si zveřejnění a vyhodnotit výsledky příspěvků (jak ve statistikách na Facebooku, tak i v Google Analytics). Budete znát pravidla, která je dobré dodržovat, ale i tipy jak získat větší dosah pro vaše příspěvky.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C. Řešení nastavení webové analytiky, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení firemní komunikace na Facebooku je určeno pro všechny, co používají nebo chtějí používat sociální sítě pro firemní komunikaci, pro podnikatele, majitele firem, správce sociálních sítí, marketingové pracovníky, pracovníky neziskových organizací a zkrátka pro všechny, které zajímá potenciál Facebooku. Školení je určeno pro začátečníky.

Obsah školení

Základní principy Facebooku

  • Sociální sítě v číslech
  • Specifika sociálních sítí a marketingu sociálních sítí
  • Rozdíl mezi osobním profilem a firemní stránkou na Facebooku
  • Jak funguje zobrazování příspěvků uživatelům
  • Jak je to s dosahem příspěvků

Efektivní komunikace na sociálních sítích

  • Jak komunikovat na sociálních sítích
  • Krizová komunikace
  • Propagované příspěvky vs. reklamy

Business Manager

  • Co je Business Manager, proč a jak ho používat
  • Základní orientace v Business Manageru

Měření a vyhodnocování

  • Co se dá měřit a kde hledat data?
  • Jak nastavit UTM parametry
  • Kde hledat data v Google Analytics

Praktické rady a tipy

  • Praktické rady k formátům příspěvků
  • Užitečné nástroje, pomocí kterých vykouzlíte perfektní příspěvek

Dotazy a konzultace konkrétních problémů

 

Metody

Seminář s diskusí, praktické úkoly.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

21.3. 2018

Facebook jako firemní marketingový nástroj

Facebook se stává jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů. Naučte se FB využívat naplno pro komunikaci se svými zákazníky.

Číst