Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

GDPR v marketingu

(Kód kurzu: 18163)

Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie – General Data Protection Regulation (GDPR) a ePrivacy. Na našem kurzu se podíváme na všechny aspekty GDPR z pohledu marketingu, zejména pak, jak GDPR ovlivní práci marketérů a obchodníků. Zjistíme, jaké normy se marketérů týkaly doteď (z pohledu oslovování zákazníků) a jak minimalizovat dopady nových norem na váš marketing.

 

Zjistíte tedy nejen, co vás čeká, ale jak se s novinkami vypořádat tak, aby váš marketing utrpěl co nejméně.

Lektor

Bc. Michal Kubín

Bc. Michal Kubín

Chief Advisor, Brand Hub s.r.o. Působí jako interim manažer a konzultant se zaměřením na revitalizaci firem a krizové řízení. Od začátku své kariéry se zabývá marketingem a marketingovým řízením.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen zejména marketingovým pracovníkům či pracovníkům zodpovědným za oslovování zákazníků a komunikaci s nimi, případně majitelům či ředitelům menších firem, kteří si marketing řeší sami.

Obsah školení

  1. Které oblasti propagace GDPR ovlivňuje?
  2. Kdo je kdo z pohledu GDPR v marketingu?
  3. Jak to bylo se zákonnou úpravu marketingu v ČR doteď?
  4. Co bude nového od května 2018?
  5. Jaké budou důsledky GDPR a ePrivacy pro marketéry?
  6. Jak minimalizovat dopad nových norem na váš marketing?

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst