Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

GDPR v marketingu

(Kód kurzu: 18163)

Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie – General Data Protection Regulation (GDPR) a ePrivacy. Na našem kurzu se podíváme na všechny aspekty GDPR z pohledu marketingu, zejména pak, jak GDPR ovlivní práci marketérů a obchodníků. Zjistíme, jaké normy se marketérů týkaly doteď (z pohledu oslovování zákazníků) a jak minimalizovat dopady nových norem na váš marketing.

 

Zjistíte tedy nejen, co vás čeká, ale jak se s novinkami vypořádat tak, aby váš marketing utrpěl co nejméně.

Lektor

Pro koho je kurz určen

Kurz je určen zejména marketingovým pracovníkům či pracovníkům zodpovědným za oslovování zákazníků a komunikaci s nimi, případně majitelům či ředitelům menších firem, kteří si marketing řeší sami.

Obsah školení

  1. Které oblasti propagace GDPR ovlivňuje?
  2. Kdo je kdo z pohledu GDPR v marketingu?
  3. Jak to bylo se zákonnou úpravu marketingu v ČR doteď?
  4. Co bude nového od května 2018?
  5. Jaké budou důsledky GDPR a ePrivacy pro marketéry?
  6. Jak minimalizovat dopad nových norem na váš marketing?

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

9.4. 2019

3 zásady, jak předcházet krizím

Míváte ten pocit, že vaši zaměstnanci a spolupracovníci „nemají nic lepšího na práci“, než vymýšlet důvody, proč něco nejde? Vnímáte to tak, že při…

Číst
1.4. 2019

7 KROKŮ K ÚSPĚŠNÉMU PRODEJI

Nedaří se vám v prodeji tak, jak jste si představovali? V tomto článku se s vámi podělím o sedm kroků, které významně zlepší vaše prodejní výsledky.…

Číst
18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst