Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

(Kód kurzu: 18202)

  • Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy?
  • Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách?
  • Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry vašich on-line projektů?
  • Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů?
  • Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte jak to efektivně udělat?
  • Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing?
  • Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání?

 

Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání na Internetu.

Cíl kurzu

  • Poskytnout posluchačům rozvoj znalostí v oblasti tvorby marketingové strategie
  • Seznámení s aktuálními trendy v on-line marketingu a digitálních technologiích
  • Praktické sestavení jednoduché on-line marketingové strategie včetně základního business plánu
  • Tipy a inspirace, jak sledovat a vyhodnocovat marketingové aktivity  

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.

Obsah školení

  • Přehled trendů v on-line marketingu
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
  • Sestavení jednoduchého business plánu
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.

Informace ke kurzu

Kurz je 8. v pořadí našeho cyklu letní AKADEMIE ONLINE MARKETINGU - využijte zvýhodněnou cenu za celý běh! 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

Novinky

16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst
24.9. 2018

Podívejte se, jaké trendy čekají podle odborníků personalistiku v roce 2019

Pokrok se nezastavuje a rok 2019 se pojí s vývojem technologií. Změny se dají očekávat také v HR, ale hlavní bude stále spokojenost zaměstnanců.

Číst
29.6. 2018

POVEZ II - NOVINKA OD 18.6.2018

Vstupte do projektu POVEZ II a využijte nových podmínek pro odborné vzdělávání vašich zaměstnanců!

Číst