Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

PPC REKLAMA PRAKTICKY

(Kód kurzu: 18236)

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

Na školení se dozvíte co je to PPC reklama a jak funguje, pro koho je PPC reklama vhodná a pro koho ne, jaké PPC systémy můžete využít a kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam a cílení. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa. Na závěr bude čas na otázky a diskusi.

Cíl kurzu

Po absolvování kurzu budete mít všechny základní informace o PPC kampaních – jaké systémy existují a čím se od sebe liší, jaké jsou základní principy PPC reklamy, jaké typy kampaní můžete využít, kde se budou reklamy zobrazovat a pro koho jsou vhodné, jak kampaně nastavit a na co si dát pozor.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Online marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C, řešení webové analytiky, sociálních sítí, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno pro marketingové specialisty a majitele webů, kteří chtějí využívat PPC reklamu, pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace, i pro všechny nadšence do online reklamy.

Před absolvováním kurzu nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC. Školení je určeno pro úplně začátečníky.

Obsah školení

  • Co je to PPC reklama a jak funguje
  • Základní pojmy související s PPC reklamou
  • Kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení
  • Principy fungování PPC reklamy
  • PPC systémy – z čeho je na výběr a jak se liší
  • Typy kampaní
  • Kampaně ve vyhledávací síti
  • Kampaně v obsahové síti
  • Remarketing a další typy kampaní
  • Základní nastavení
  • Základní struktura účtu
  • Nastavení kampaně
  • Proces správy PPC kampaní
  • Analytika a další užitečné nástroje
  • Pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam
  • Role analytických nástrojů
  • Diskuse a otázky

Metody

Seminář s diskusí, praktické úkoly.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst