Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

PPC REKLAMA PRAKTICKY

(Kód kurzu: 18236)

Chcete do svých komunikačních nástrojů zahrnout také PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti jak posunout váš business.

Na školení se dozvíte co je to PPC reklama a jak funguje, pro koho je PPC reklama vhodná a pro koho ne, jaké PPC systémy můžete využít a kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam a cílení. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa. Na závěr bude čas na otázky a diskusi.

Cíl kurzu

Po absolvování kurzu budete mít všechny základní informace o PPC kampaních – jaké systémy existují a čím se od sebe liší, jaké jsou základní principy PPC reklamy, jaké typy kampaní můžete využít, kde se budou reklamy zobrazovat a pro koho jsou vhodné, jak kampaně nastavit a na co si dát pozor.

Lektor

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Online marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C, řešení webové analytiky, sociálních sítí, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Školení je určeno pro marketingové specialisty a majitele webů, kteří chtějí využívat PPC reklamu, pro manažery firem, kteří si chtějí rozšířit přehled o moderních způsobech online komunikace, i pro všechny nadšence do online reklamy.

Před absolvováním kurzu nejsou třeba žádné předchozí znalosti z oblasti PPC. Školení je určeno pro úplně začátečníky.

Obsah školení

  • Co je to PPC reklama a jak funguje
  • Základní pojmy související s PPC reklamou
  • Kdy je PPC reklama vhodná, jaká jsou omezení
  • Principy fungování PPC reklamy
  • PPC systémy – z čeho je na výběr a jak se liší
  • Typy kampaní
  • Kampaně ve vyhledávací síti
  • Kampaně v obsahové síti
  • Remarketing a další typy kampaní
  • Základní nastavení
  • Základní struktura účtu
  • Nastavení kampaně
  • Proces správy PPC kampaní
  • Analytika a další užitečné nástroje
  • Pomocné nástroje pro správu/nastavení reklam
  • Role analytických nástrojů
  • Diskuse a otázky

Metody

Seminář s diskusí, praktické úkoly.

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

19.2. 2019

GDPR

Necelý rok od spuštění GDPR splňuje požadavky 59 % firem. Co jim přineslo?

Číst
16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst