Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

AKADEMIE ONLINE MARKETINGU

(Kód kurzu: 19000)

Chcete vaši společnosti zviditelnit na internetu? Chcete se zorientovat v oblasti online marketingu? Chcete zvýšit tržby vaší společnosti?

Akademie online marketingu Vám poskytne ucelený vhled do základů problematiky online marketingu tak, aby pro Vás všechny informace byly využitelné ihned v praxi. Vyzkoušíte si řešení jednotlivostí na příkladech pod odborným vedením zkušených lektorů a bude prostor i na Vaše individuální dotazy.

Zahrnuje tyto kurzy:

  Název kurzu Lektor Datum konání Čas
1 Základy online marketingu Mikšovič Petr Ing. 8. 1. 2019 9 - 12
2 Základy e-mail marketingu Kadlecová Nikol 16. 1. 2019 9 - 12
3 Správa firemního profilu na FB Horká Eliška Ing. 30. 1. 2019 9 - 12
4 Správa webu a obsah z pohledu SEO Holas Viktor 13. 2. 2019 9 - 12
5 PPC reklama prakticky Horká Eliška Ing. 20. 2. 2019 9 - 12
6 SEO + UX Holas Viktor 27. 2. 2019 9 - 12
7 Google Analytics prakticky Horká Eliška Ing. 6. 3. 2019 9 - 12
8 Jak vytvořit strategii online marketingu Mikšovič Petr Ing. 20. 3. 2019 9 - 12

 

 

Cíl kurzu

Srozumitelně předat základy online marketingu a skrze praktické příklady naučit účastníky samostatně a efektivně zabezpečit základní online marketingové potřeby ve firmě/podnikání.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Ing. Eliška Horká

Ing. Eliška Horká

Online marketingová specialistka v digitální agentuře SOVA NET. Věnuje se online marketingovým aktivitám, zejména PPC kampaním v oblasti B2B i B2C, řešení webové analytiky, sociálních sítí, každodenní správu online marketingových kampaní, jejich vyhodnocování i tvorbu dlouhodobých strategií.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

 Nikol Kadlecová

Nikol Kadlecová

Marketingová manažerka internetové agentury SOVA NET, která se věnuje propagaci převážně v online prostředí a marketingovým strategiím.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

1. ZÁKLADY ONLINE MARKETINGU

Význam internetu neustále roste a jeho pochopení dává lidem neskutečné možnosti, jak realizovat jejich projekty nebo jej využívat pro marketing, prezentaci značky a prodej. On-line prostředí už dnes není doménou specialistů, ale každého z nás. Je tedy nutné, aby pracovníci ve firmě měli kvalitní základy a povědomí o možnostech on-line marketingu.

Vzdělávací kurz je určen pro všechny, kteří chtějí porozumět fungování internetového marketingu od domény, webhostingu, správy obsahu na internetu, až po např. dynamický remarketing.

Obsah kurzu:

  • Jaké jsou aktuální trendy v on-line marketingu
  • Co je to doména, DNS, webhosting
  • Jak fungují webové stránky a jak se aktualizují
  • Jaké on-line marketingové kanály jsou k dispozici a vysvětlení základů fungování : SEO, linkbuiding, PPC reklama, sociální média - Facebook, Linkedin, Instagram, e-mail marketing, video marketing, PR na internetu, reklama na Internetu
  • Kdo je cílovou skupinou vašeho webu na jak na ni vybrat vhodné kanály?
  • Jaké jsou vhodné cíle pro vaše webové prezentace?
  • Měřící nástroje pro webové stránky

 

2. ZÁKLADY EMAIL MARKETINGU

E-mail marketing je pro řadu firem velmi důležitým nástrojem. Chcete také budovat kvalitní a dlouhodobý vztah se svými zákazníky? Chcete využívat všech možností, které Vám nabízí e-mail marketing? Nechcete otrávit zákazníky lavinou neustálých nabídek, ale najít způsob, jak je inspirovat a podporovat? Chcete, aby Vás zákazníci vnímali jako svého partnera, na kterého se mohou obrátit?

E-mail marketing představuje nejefektivnější nástroj pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete v e-mail marketingu dodržovat několik zásad a osvojíte si pár triků, vybuduje si s Vašimi klienty a zákazníky hodnotný vztah.

Obsah kurzu:

  • Základní seznámení s email marketingem
  • Základní principy a čemu se vyvarovat
  • Transakční emaily vs obchodní sdělení
  • Požadavky na legislativu a GDPR
  • Získávání kontaktů a péče o databázi
  • Model SEE-THINK-DO-CARE a jeho využití v email marketingu
  • Úvod do email marketingové strategie

 

3. SPRÁVA FIREMNÍHO PROFILU NA FACEBOOKU

Doba internetu přenesla velkou část komunikace na sociální sítě. Chce Vaše firma začít komunikovat na Facebooku, ale nevíte, jak na to?

Na školení se dozvíte základní informace o fungování Facebooku a na co si dát při tvorbě příspěvků pozor, ukážeme si užitečné nástroje, pomocí kterých si sami jednoduše vytvoříte vlastní grafiku nebo si připravíte příspěvky na týden dopředu. Dozvíte se, jak Vám může pomoci Business Manager, proč byste jej měli mít i jak s ním pracovat.

Obsah kurzu:

  • Základní principy Facebooku
  • Statistiky na firemní facebookové stránce
  • Propagované příspěvky vs. reklamy
  • Základní orientace v Business Manageru
  • Nastavení měření a vyhodnocování
  • Praktické rady a tipy
  • Dotazy a konzultace konkrétních problémů

 

4. SPRÁVA WEBU A OBSAH Z POHLEDU SEO

SEO (neboli optimalizace pro vyhledávače) jsou metody úpravy webových stránek, jejichž cílem je získat lepší pozici ve výsledcích vyhledávání, a tím i víc relevantních návštěvníků webu. Chcete, aby zákazníci web Vaší firmy snadno našli na Google i na Seznamu?

Na školení se dozvíte,na co si dát pozor při správě webu, jaké metriky sledovat i co je to vlastně linkbuilding a proč se mu věnovat. Dozvíte se typy, jak na webu pracovat s klíčovými slovy i s celým obsahem webu - od prvních návrhů po finální formátování.

Obsah kurzu:

  • Správa webu: na co si dát pozor, jaké metriky sledova a vyhodnocovat, link building (získávání zpětných odkazů)
  • Správa obsahu: praktické tipy jak pracovat s klíčovými slovy, jak s klíčovými slovy pracují vyhledávače, jak pracovat s obsahem - od formátování po nástroje, které ušetří práci

 

5. PPC REKLAMA PRAKTICKY

Pokud chcete Vaši společnost rychle zviditelnit na internetu, ideální jsou PPC kampaně. Chtěli byste využít PPC reklamu, ale nevíte, jak na to? Poznejte blíže tajemství PPC a odhalte všechny možnosti, jak posunout váš business.

Na školení se dozvíte,co je to PPC (pay per click) reklama a jak fungujepro kohoje PPC reklama vhodná (i pro koho ne), jaké PPC systémy můžete využít, kde se reklamy zobrazují, jaké existují typy reklam, a hlavně jejich cílení. Seznámíte se s pojmy jako je CPC, CTR, PNO či konverze. Řekneme si, jak správně nastavit PPC kampaně i co obnáší jejich správa.

Obsah kurzu:

  • Co je to PPC reklama a jak funguje
  • Typy kampaní
  • Základní nastavení
  • Analytika a další užitečné nástroje

 

6. ZÁKLADY SEO A UX

SEO je optimalizace pro vyhledávače zaměřená na získání lepší pozice v organických výsledcích vyhledávání. UX je zase optimalizace pro uživatele, která se snaží usnadnit návštěvníkům (vašim potenciálním zákazníkům) používání webu (aby snadno našli kontaktní stránku nebo dokončili objednávku). Obě oblasti jsou tedy velmi důležité.

Na kurzu se dozvíte, proč byste měli řešit SEO, jaké jsou cíle SEO aktivit a jak je vyhodnocovat. Zaměříme se na vztah SEO a dalších kanálů online marketingu. Podíváme se na souvislost SEO a UX, jak řešit tyto aktivity i na výsledek jejich spolupráce.

Obsah kurzu:

  • Co je SEO: proč je dobré řešit SEO, jaké jsou cíle, hodnotící metriky, vztah SEO s ostatními kanály online marketingu
  • Jak spolu souvisí SEO a UX: rozdíly, proč řešit SEO a UX společně, za jakých podmínek, co by mělo být výsledkem spolupráce

 

7. GOOGLE ANALYTICS PRAKTICKY

Google Analytics je nástroj pro webovou analytiku, který nám umožní sledovat a vyhodnocovat chování uživatelů na webu (zda objednávají, jaké stránky navštěvují, odkud odchází atd.). Snadno pak vyhodnotíte přínos online marketingových kampaní nebo lépe poznáte Vaše zákazníky. Také chcete mít přehled o chování uživatelů na Vašem webu?

Na kurzu si řekneme základní principy fungování Google, jak založit a nastavit Google Analytics, abyste získali všechny potřebné informace, jak se rychle zorientovat jednotlivých přehledech a kde najdete zajímavá data, jak vyhodnocovatvýkon online marketingových aktivit vzhledem k nastaveným cílům a mnoho dalšího.

Obsah kurzu:

  • Principy analytiky
  • Základní nastavení účtu
  • Základní pojmy k přehledům
  • Sledování výkonu kampaní
  • Přesah analytiky do dalších nástrojů
  • Praktický workshop

 

8. JAK VYTVOŘIT STRATEGII ON-LINE MARKETINGU

Pokud chcete v marketingu dosáhnout stanovených cílů, měli byste začít u strategie.

Umíte správnědefinovat on-line marketingovou strategii Vaší firmy? Potřebujete si ujasnit záměry vašich on-line projektů? Chcete mít pod kontrolou náklady na marketingOdpovídají výsledky kampaní Vašemu očekávání?

Na kurzu se naučíte, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém na podporu Vašeho podnikání na Internetu. Seznámíte se s aktuálními trendy, sestavíte si jednoduchou on-line marketingovou strategii včetně základního business plánu.

Obsah kurzu:

  • Přehled trendů v on-line marketingu
  • Užitečné nástroje a postupy pro vytváření on-line strategií
  • Sestavení business modelu vašeho projektu pomocí Lean Canvas
  • Sestavení jednoduchého business plánu
  • Jaké výsledky lze očekávat od jednotlivých komunikačních kanálů v on-line prostředí - PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing, SEO, atd.

Metody

Teoretický výklad doplněný o praktické příklady. V rámci kurzů bude prostor na individuální dotazy a konzultace.

 

 

Informace ke kurzu

 

CO NA KURZ ŘÍKAJÍ ABSOLVENTI?

"Akademie mi dala celkový vhled do problematiky online marketingu. Podařilo se mi zorientovat v jednotlivých oblastech a nyní už vím, co naše firma potřebuje."   Iva H.

 

Líbilo se mi komplexní pojetí této problematiky. Já se bohužel nemohla účastnit všem kurzů, ale byla sem velice spokojena. Příjmení lidé, prostředí ideální a péče o účastníky byla také kvalitní a vstřícná. Informace, které jsem načerpala mi rozhodně pomohly rozšířit své již nabyté zkušenosti a ukázaly mi i jiný úhel pohledu na online marketing. Tuto první zkušenost se SOVA STUDIEM hodnotím velice kladně.“      Gabriela T.

 

 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst