Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

SPRÁVA WEBU A OBSAH Z POHLEDU SEO

(Kód kurzu: 19004)

Search Engine Optimization (zkratka SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnost) je v informatice označení metodiky vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat ve výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i četnější a zároveň cílené návštěvníky.

Hodnocení relevantnosti webových stránek provádí počítač, ale protože stroje (zatím) nejsou umělou inteligencí, je hodnocení založeno na nepřímých znacích (struktura, metadata, počty odkazů a podobně). Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránicích v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek (prohlížející versus nakupující návštěvníci).


SEO je kontroverzní technika, protože ji lze použít jak ve prospěch čtenáře stránek (přehledné stránky s relevantními informacemi), tak účelově ve prospěch tvůrce stránek (pro tvorbu zisku, ale v neprospěch čtenáře). Většina SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, a tak mohou být tyto techniky přínosné nejen pro strojové zpracování stránek vyhledávačem, ale i pro běžné a handicapované uživatele.

Na školení se dozvíte nejen základní informace o SEO, ale také doporučení, jak s ohledemna SEO tvořit obsah webu.

Cíl kurzu

Cílem školení je poskytnout základní povědomí o možnostech SEO a zejména o tvorbě obsahu na webu.

Lektor

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

Správa webu

  • na co si dávat pozor,
  • jaké metriky pravidelně sledovat a jak je správně vyhodnocovat,
  • link building (získávání zpětných odkazů)

 

Správa obsahu

  • praktické tipy jak pracovat s klíčovými slovy,
  • jak s nimi pracují vyhledávače,
  • jak se samotným obsahem pracovat - od prvotních návrhů do finálního formátování + nástroje, které ušetří práci.

Informace ke kurzu

Kurz je 4. v pořadí cyklu AKADEMIE ONLINE MARKETINGU 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst