Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

ZÁKLADY SEO A UX

(Kód kurzu: 19006)

SEO (Search Engine Optimization, tedy optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnost) jsou metody vytváření a upravování webových stránek tak, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat v organických výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i vyšší počet relevantních návštěvníků. Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránicích v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek (prohlížející versus nakupující návštěvníci).

UX (User Experience, neboli optimalizace pro uživatele) se zaměřuje zejména na snadnou použitelnost webu z pohledu uživatele. Důležitá je celková přehlednost webu, dobře sestavený a strukturovaný obsah, intuitivní pohyb po stránce, rychlost načítání či logické umístění tlačítek. Cílem ladění a zdokonalování UX je usnadnit, zrychlit a zpříjemnit uživatelům používání webové stránky - tedy aby uživatelé na webu jednoduše našli informace, které hledají, bez problémů dokončili objednávku nebo našli vaši kontaktní stránku.

Cíl kurzu

Cílem školení je poskytnou základní orientaci v oblasti SEO a souvislosti s oblastí UX.

Lektor

 Viktor Holas

Viktor Holas

Specialista inbound marketingu se specializací SEO (optimalizace pro vyhledávače). Má praktické zkušenosti z ČR a zahraničního trhu, převážně US/UK.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Asistentky, manažery, majitele, správce webu či sociálních médií a všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.

Obsah školení

Hlavním obsahem tohoto školení budou následující body:

Co je SEO

  • proč bychom jej měli řešit,
  • jaké jsou cíle,
  • hodnotící metriky/metody,
  • vztah SEO s ostatními kanály online marektingu

Jak spolu souvisí SEO a UX

  • rozdíly, proč by se mělo SEO a UX řešit společně již na začátku projektu,
  • za jakých podmínek, co by mělo být výsledkem spolupráce

Informace ke kurzu

Kurz je 6. v pořadí cyklu AKADEMIE ONLINE MARKETINGU 

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst