Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

DEFINICE CÍLOVÝCH SKUPIN DÍKY PERSONÁM

(Kód kurzu: 19020)

Komunikujete a stále se nemůžete trefit do potřeb vašich klientů? Nejprve si zpracujete analýzu cílové skupiny díky definici Person.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Majitele a jednatele firem, marketingové a  PR manažery a všechny, kteří chtějí zlepšit své schopnosti v oblasti návrhu marketingových projektů.

Obsah školení

  • Představení technik pro zjištění představitelů hlavních cílových skupin
  • Třídění a seskupování person dle prioritních oblastí
  • Způsoby tvorby Person
  • Jak aplikovat výstupy z definice Person do dalších fází vývoje projektů
  • Praktické doporučení pro tvorbu Person

Metody

Workshop

Informace ke kurzu

Výhodou jsou znalosti marketingových kanálů a základů marketingu

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

18.3. 2019

Ozkoušejte si, co víte o svém mozku

Mozek je fascinující. Je to malý orgán, který dokáže obrovské věci.

Číst
15.3. 2019

Nová dotační výzva

Podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Číst
8.3. 2019

Spolupráce s neziskovými organizacemi se vyplatí, ale měla by být promyšlená

Být společensky zodpovědní přináší firmám řadu výhod, například vylepšení image nebo firemní kultury. Zdenka Barošová, certifikovaný manažer CSR a…

Číst