Kurz byl vložen do košíku

Odeslat tip na e-mail
X

JAK VYUŽÍT FRAMEWORK S-T-D-C PRO ÚSPĚŠNÉ NÁVRHY ON-LINE KOMUNIKAČNÍCH KAMPANÍ

(Kód kurzu: 19021)

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Majitele a jednatele firem, marketingové a  PR manažery a všechny, kteří chtějí zlepšit své schopnosti v oblasti návrhu efektivních on-line komunikačních kampaní

Obsah školení

  • Seznámení s metodou frameworkem See-Think-Do-Care
  • Vysvětlení jednotlivých fází zpracování frameworku
  • Praktické ukázky na příkladech on-line komunikace
  • Jak aplikovat jednotlivé fáze S-T-D-C do on-line komunikace
  • Praktické doporučení pro používání S-T-D-C

Metody

Workshop

Informace ke kurzu

Výhodou jsou znalosti on-line marketingových kanálů a základů on-line marketingu

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy Vám ráda zodpoví

Kateřina Rašovská

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.

Mohlo by Vás zajímat

16.11. 2018

Chcete zviditelnit firmu na internetu? Zkuste online marketing

Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.

Číst
25.10. 2018

Co vyřeší zaměstnaneckou krizi?

Nízká nezaměstnanost a nedostatek pracovníků, to je aktuální problém v České republice. V každé firmě chybí více než jeden člověk a dle Hospodářské…

Číst
16.10. 2018

TAXIKÁŘŮM SE PO LETECH MĚNÍ MOZEK, POTVRDILI NEUROLOGOVÉ

KREATIVNÍ PAMĚŤ, EXCELENTNÍ MYŠLENÍ

Číst